Vi söker dig med administrativ erfarenhet som vill jobba med Customer servi

Vi söker dig med administrativ erfarenhet som vill jobba med Customer servi

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi administratörer inom logistik/kundorder/skeppning med omgående start till våra kunder i Karlskrona och Ronneby. Har du erfarenhet inom administration, brinner för kundservice och trivs med att arbeta i ett internationellt företag? Då kan det här vara ett intressant jobb för dig!

Vilka är vi?

Vill du bredda din kompetens? Vill du bli en del av vårt team? Vi på Lernia Bemanning arbetar alltid med våra anställda i fokus. Du får chansen att arbeta hos många attraktiva arbetsgivare där du utvecklas och får möjligheten att hitta ditt drömjobb. Din konsultchef finns där för dig och hjälper dig i din professionella utveckling. Hos oss får du marknadsmässig lön, kollektivavtal och försäkringar. Du ska kunna fokusera på ditt arbete, resten fixar vi.

Vi vill helt enkelt forma framtiden tillsammans med dig!

Arbetsuppgifter

Som administratör inom logistik/kundorder/skeppning arbetar du t.ex med hantering av kundorders, bokning av transporter, fakturering och hantering av transportdokumentation. Du arbetar i flera olika datasystem och i din roll ingår att ge service, såväl internt som externt. Arbetet ställer krav på goda kunskaper i tal och i skrift på både svenska och engelska, eftersom du arbetar i en internationell miljö och har kontakt med kunder över hela världen.

Formell kompetens

- Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller administration
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
- God datavana
- Du behärskar engelska och svenska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper

Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta med administration, gärna inom kundservice, logistik eller skeppning.
Du har en god förmåga att arbeta i team samtidigt som du har en självständighet att driva ditt eget arbete framåt. Du är serviceminded och trivs med att arbeta ett högt tempo och ha flera arbetsuppgifter parallellt.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid/Heltid/Ronneby/Karlskrona

Tillträdesdag

Omgående

Information

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

Vid frågor kring tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Linda Nilsson, linda.nilsson@lernia.se

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 mars 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024