Vi söker dig som är bra på att bygga relationer

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat med B2B-försäljning under några år och känner dig redo att ta nästa kliv i karriären? Är det steget att ta över en befintlig kundstock och utveckla den? Är ambitionen dessutom att komma till ett bolag med ett stort engagemang, energiska kollegor och fokus på resultat? Då kan det här vara tjänsten för dig!


Arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du att fokusera på att sälja tjänster ur produktportföljen Facility Management. De tjänster som ingår är bland annat kontors- och förbrukningsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt lokalvård och kontorsinredning. Fokus kommer vara att:

- Ta kontakt med befintliga kunder för att presentera dig och bygga relation

- Jobba med merförsäljning till befintliga kunder


När du har etablerat kontakt med dina befintliga kunder ska du även utöka din kundstock med nya. Då arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka möten till att göra affären. Du kommer att ha tydliga mål och ska därför ha fokus på resultat i kombination med att bibehålla och skapa långsiktiga kundrelationer.


Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner. Vi har bland annat kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten och riktigt roliga kick-offer.


Kvalifikationer och egenskaper


För den här rollen ska du:

- Ha minst två års erfarenhet av B2B-försäljning

- Tycka om kundvård, samt ha mycket energi och fokus på dina affärer

- Arbeta strukturerat

- Ha körkort och tillgång till bil

- Meriterande är om du har erfarenhet av att sälja liknande produkter/tjänster


Sportsliga engagemang och prestationer är något som värdesätts i vår organisation då egenskaper som att du är målfokuserad, tävlingsinriktad och disciplinerad samt team-anda är viktiga för oss.


Tillträde: Snarast

Lön: Garanti- och provisionsbaserad


Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Sara Lundberg, Recruitment Consultant, på 010-858 40 67. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 mars 2018

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024