OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tygposten i Skövde söker en butiksföreståndare med en erfarenhet av att leda och delegera arbete. En som brinner för försäljning och utveckling.
Vi säljer tyger, sybehör, gardiner, garner och allt som hör till detta. Arbetet innefattar att klippa tyg, snygga till i butiken, stå i kassan, lägga beställningar, hjälpa kunder och sköta våra sociala medier.
Arbetsuppgifterna är varierande och det händer alltid något nytt varje dag.
Planering - En som kan planera och strukturera upp veckorna. Övergripande koll på vad som behöver göras och ser till att personalen tar hand om sina ansvarsområden - Butiken ska rulla på
Personalansvar - Håller APT (Arbetsplats träff) några gånger i månaden. Stämmer av med medarbetarna gällande butikens mål och sortiment. Ser till att schemat fungerar och att butiken är bemannad. Daglig kontakt med personalen gällande ansvarsområden, mående, gruppdynamik osv.
Service - En som brinner för försäljning och kundkontakt. Vi ser våra kunder som första prioritering.
Kunskap - Lite kött på benen underlättar alltid. Har du tidigare erfarenheter av ledarroller eller personalansvar är du någon för oss. Det är även ett stort plus om du har ett intresse för sömnad, stickning/virkning, inredning osv. En kunskap om tyger och olika material är också något vi ser som positivt.
Söker du en arbetsplats där det alltid händer något och vill jobba tillsammans med en go kollega, är Tygposten den perfekta arbetsplatsen för dig!
Butikens öppettider:
Mån-Fre 10-18 och Lördag 10-14
Vi söker en flexibel medarbetare som kan ta både stängningar och öppningar i butiken.
Tjänsten innefattar 23-26h/veckan
Lönen är enligt Handels med OB på lördagar
Vi kommer löpande se på ansökningarna och sätter stor vikt på personlighet, så om du vill söka jobbet vänta inte utan skicka iväg din ansökan :)
#jobbjustnu