OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inhouse AB Om Inhouse INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag. Om kunden Vi söker en Administration Manager till vår kund som är verksamma inom strategisk kommunikationsrådgivning. Du kommer till en inspirerande arbetsplats med kontoret beläget i centrala Stockholm. Arbetsbeskrivning Som Administration Manager kommer du att strukturera, följa upp och dokumentera ett antal viktiga processer för verksamheten. Du kommer att arbeta i gränslandet mellan konsultverksamheten och administrationen. Arbetet innebär ett nära samarbete med kund- och leveransansvariga och du rapporterar direkt till företagets CFO. Fokus i rollen kommer att ligga på uppföljning av policys och processer som är definierade av företagets ägare, implementera nya processer samt se över vilka utbildningsinsatser dessa kräver. Du leder det administrativa arbetet på Stockholmskontoret vilket innebär att du ansvarar över lokaler, reception, IT, telefoni och interna leverantörer. I din roll ingår även personalansvar för tre personer. Din profil Vi söker dig med några års erfarenhet av liknande arbete gärna från en konsultorganisation. Som person är du driven och brinner för att följa upp och strukturera interna arbeten. Du har goda ledaregenskaper med förmåga att entusiasmera dina kollegor. Eftersom rollen innebär stora interna kontaktytor är dina kommunikativa förmågor betydelsefulla för dina framgångar i rollen. Du har förutom ovanstående egenskaper en universitetsexamen inom relevant område. Eftersom du bland annat kommer att arbeta med företagets säljprocesser har du både intresse och förståelse för affärer. Likaså är goda kunskaper i MS Office en förutsättning för lyckas i rollen. Har du dessutom erfarenhet av andra stödsystem, till exempel CRM-system, är detta meriterande. Vi ser vidare att du har mycket goda kunskaper i engelska. Övrigt Tjänsten är placerad i Stockholm men är en nordisk roll. Vi kommer att intervjua löpande varpå vi gärna tar emot din ansökan så snart som möjligt.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013