Vi söker dig som brinner för service!

Vi söker dig som brinner för service!

Arbetsbeskrivning

I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

Kundservice och logistik har som uppdrag att ge medarbetare och invånare service och se till att materialflödet inom regionen fungerar. Kundservice och logistik består av åtta avdelningar som alla på olika sätt arbetar för att underlätta vardagen för övriga medarbetare inom Region Kronoberg och slussa medborgare rätt i organisationen. Sammanlagt arbetar cirka 140 personer inom kundservice och logistik.

Avdelningen intern kundservice är Regionen Kronobergs interna kundservicefunktion. Vi ansvarar även för sjukhusreceptionerna på våra sjukhus samt för regionens telefonväxel. Vi är cirka 25 medarbetare på intern kundservice.



ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu en medarbetare till ett föräldravikariat med placering på Ljungby lasarett.

Som administrativ assistent på intern kundservice arbetar du med kundservice och support internt i organisationen. Vi är den naturliga ingången till regionservice för hjälp med beställningar, information och frågor som rör intern service. I dina arbetsuppgifter ingår telefonsupport, ärendehantering och beställningar i våra interna beställningssystem. Du hanterar alla ärenden via telefon, webb, ärendehanteringssystem och servicedisk. Det är en stor variation av frågor som du hanterar och du jobbar dagligen i flera olika datasystem.


KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som trivs med att vara spindeln i nätet och som alltid har service och kundens behov i centrum. För dig är det självklart med ett positivt bemötande och ett lösningsfokuserat arbetssätt. Du är flexibel, har god datorvana och kan ha många bollar i luften. Du är också noggrann och klarar av en stundtals ojämn arbetsbelastning. Du behöver vara proaktiv och bra på att ta initiativ samt trivas i en stimulerande och utmanande miljö.

Du som söker ska ha en gymnasieutbildning, gärna med teoretisk inriktning. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från kundservice, telefonsupport och/eller försäljning/inköp. Du behöver vara van vid att jobba i flera olika datasystem samt ha telefonen som ett arbetsredskap. Flytande svenska i tal och skrift samt engelska i tal är ett krav.

Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Vi planerar att genomföra intervjuer till tjänsten den 25 oktober.


ÖVRIGT
Bifoga endast betyg och intyg som är relevanta för aktuell tjänst.
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Avdelningschef Tony Söderena
0470-58 93 04
Verksamhetschef Johan Olehn
0470-58 93 21
Avdelningschef Göran Brentel
0470-58 77 72
Avdelningschef Mikael Ahlgrimm
0470-58 31 08
HR-specialist Elin Nellmo
0470-58 85 24
Avdelningschef Gunilla Löf
0470-58 86 25, 0709-673106
Avdelningschef Daniel Arsunan
0470-58 70 80, 0767-207 980
avdelningschef Linda Svensson
0470-58 71 85
Avd.chef Patienttransporter och förrådsservice Lina Tibbelin
0470-58 20 50
Verksamhetschef Doris Johansson
0470-587738

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Region Kronoberg, Regionservice
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Besöksadress

Nygatan 20 VÄXJÖ
None

Postadress

Nygatan 20
VÄXJÖ, 35188

Liknande jobb