OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du trivs med att arbeta tillsammans med kunder och drivna, engagerade kollegor i ett klimat präglat av arbetsglädje och ansvar, då kommer du att trivas riktigt bra i den här rollen. Nu söker vi på Office Management en leveranskoordinator till vårt kontor i Kista.
Arbetsbeskrivning:
Som Koordinator arbetar du som spindeln i nätet och har en nyckelfunktion när det handlar om att vara navet mellan säljare, kunden och teknikern. Det primära ansvaret kommer vara att koordinera leveranser inom våra produkt och tjänsteområden och att vara behjälplig mot kunder eller de som arbetar direkt för våra kunder.
Erfarenhet och Personliga egenskaper
Arbetet kräver att du är drivande och kan arbeta självständigt och strukturerat. Att vara utåtriktad, kommunikativ och hög servicekänsla ser vi som en förutsättning. Du kan även uttrycka dig väl i tal och skrift både på svenska och på engelska. Tidigare erfarenhet av liknande tjänst är meriterande. Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas långsiktigt.
Vi erbjuder dig:
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Utöver det erbjuder vi bland annat:
- Fredagsfrukost
- kick-offer
- rikslunchkort
Start:Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Tjänst: Heltid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta Recruitment Consultant, Sara Lundberg på 010-858 40 67.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson