OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du pigg, driven och energisk – och dessutom en fena på service – så kan det vara dig vi söker. Nu söker vi medarbetare till vår tekniska support med placering i Östersund. Tjänsterna avser en behovsanställning med goda möjligheter för förlängning. Startdatum för tjänsten är per omgående.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god support och service via telefon, mail och chat.
Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför. Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni support för de produkter och tjänster som ingår i ert uppdrag. Arbetstiderna är schemalagda mellan kl. 07.00 – 24.00, avdelningen är öppen 24/7/365.
Vad erbjuder H1?
En behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till annan anställningsform
Moderna och luftiga lokaler
Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
En härlig arbetsplats med en energisk och positiv atmosfär
En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
Vi ser att du som söker:
Är målinriktad och vill utvecklas
Har lätt för att få kontakt med människor
Kan och vill arbeta i grupp
Söker nya utmaningar
Har gymnasial utbildning
Har grundläggande datorkunskap
Talar flytande svenska och god engelska
Meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom teknisk support och- eller IT relaterade utbildningar eller erfarenhet
Tidigare erfarenhet av arbete inom teknisk support är meriterande men inget krav.
H1 Communication AB är en lokal svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM området. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk support samt Växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contactcenterbranschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant. Genom dessa tre områden skapar vi värden åt våra uppdragsgivare i form av ökad tillväxt, kostnadsreduktion samt en hög jämn kvalitet.
Skicka in din ansökan idag, rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag passerat. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, sök tjänsten genom att fylla i nedanstående formulär.
Vill du veta mer om tjänsten så kontakta:
Andreas Wedmark, Client Coordinator – Teknisk Support
andreas.wedmark@h1.se
072-5611992
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen