OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning Uppdraget är att upphandla ett ramavtal för inköp av ny utrustning till kundens system.Uppdraget skall resultera i ett upphandlat ramavtal för den tekniska utrustning, exklusive kamera- och monitorkapsling, som kundens underhållsentreprenör behöver för att byta ut systemet.Upphandlingen skall utgå från de detaljkrav som finns i förra upphandlingen.Upphandlingen skall genomföras på följande sätt: Kunden tillhandahåller en provstation där anbudsgivarna får montera upp sin utrustning.En av kundens sammansatt grupp skall sedan utvärdera anläggningarna enligt utvärderingskriterierna i ramavtalsupphandlingens förfrågningsunderlag.Av de anläggningar som uppfyller kriterierna väljs den med det lägsta priset. Ramavtalsupphandlingen drivs i projektform.I styrgruppen kommer förutom sponsor även representanter från Säkerhet och IT att delta.Vem är du Vi söker dig som har en mycket god erfarenhet av ramavtal upphandling.Krav på kompetens och erfarenhet som du bör har är: 1.Erfarenhet av arbete med ramavtalsupphandling 2.Erfarenhet av upphandlingar inom offentlig sektor 3.Goda kunskaper i LUFS/LOU 4.Erfarenhet av PROPS eller motsvarande 5.Teknisk högskoleutbildning eller motsvarande Vad kan vi erbjuda dig?Som konsult på Elan erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största och mest attraktiva företag inom flera olika branscher.Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Elan har kontor över hela världen, med djup kunskap inom ditt område.Det finns alltså stora möjligheter att vi har det perfekta uppdraget för just dig och din karriär.Ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående, intervjuer kommer att ske löpande varpå vi önskar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, märk den "Ramavtal".Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.elanit.se och kopplar din ansökan till den aktuella tjänsten.