Vi söker dig som vill arbeta som assistent inom Corporate Finance!

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

Vår kund är ett av de ledande företagen inom Corporate Finance med stark internationell närvaro och expansiv verksamhet i Norden samt andra delar av Europa.

De söker nu en assistent som kommer att ingå i deras assistentteam där det är av största vikt att du är en lagspelare. I rollen så assisterar du en grupp inom avdelningen där du sköter all administration.


Arbetsbeskrivning / Work Description

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av följande:

- Kalenderhantering och reseplanering
- Producera presentationer, brev, e-post, etc.
- Distribution av dokument
- Ekonomihantering och telefonpassning
- Skanning av dokument/utskrifter/kopiering
- Samordna material och hjälpa till att organisera möten


Din profil / Your profile


Du kännetecknas av följande:

- Du har arbetat administrativt tidigare och känner dig väldigt van i Officepaketet, främst Word, Excel och PPT. Du är även en van användare av Outlook.
- Du är duktig på att organisera och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt
- Allmän förståelse av affärs- och finansvärlden och en vilja att lära sig
- Utmärkt skriftlig och muntlig kommunikation på engelska och svenska
- Du är duktig på att arbeta mot deadlines och har ett ödmjukt förhållningssätt.
- Du är positiv och har ett eget inre driv

Du som söker har lätt för att arbeta i team, kan hantera stressiga situationer och har en känsla för detaljer.


Övrigt / Other

Arbetsplatsen är i centrala Stockholm och tillträdet är så snart som möjligt. Kontakt och intervjuer kommer att ske under vecka 32 och 33.
Du blir anställd av Inhouse som konsult och uthyrd till kund till att börja med men det finns väldigt goda chanser för rätt person att få en anställning direkt hos företaget.

Är det här något för dig?

Skicka in din ansökan direkt då urval och intervjuer sker löpande.


Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) ”/ ” ” \”.
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett <b>Tekniskt Problem</b> med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller <a href="mailto:info@inhouse.se">info@inhouse.se</a>

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 27 juli 2016

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024