Vi söker dig som vill bli vår Kundcentersamordnare!

Vi söker dig som vill bli vår Kundcentersamordnare!

Arbetsbeskrivning

Är du en mästare på administration och förstår vikten av ett professionellt bemötande? Nu är vi på jakt efter en kundcentersamordnare som drivs av att ta egna initiativ till utveckling för att kunna göra dagen smidigare och roligare för andra. Är du dessutom en fena på struktur och vill ta chansen att arbeta på en certifierad utmärkt arbetsplats? Då är det här en tjänst för Dig!

Om tjänsten
Som Kundcentersamordnare hos oss kommer du att ingå i enheten Kundservice och Uthyrning där du arbetar tillsammans med dina 13 kollegor för att uppnå en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning av ärenden, med ett bemötande i världsklass. Arbetsuppgifterna består bland annat av att hantera mer kvalificerande ärenden inom kundcenterområdet men också att avhjälpa genom att ta emot inkommande ärenden, utföra alla förekommande uppgifter i receptionen som exempelvis, hantering av tillval och nyckelhantering. I rollen besitter du ett samordningsansvar för samtliga kundcentermedarbetare och du kommer att bedriva ett utvecklingsarbete för att effektivisera befintliga och eventuellt nya arbetsområden inom kundcenter. Vidare kommer du som Kundcentersamordnare att vara en betydelsefull länk mellan Väsbyhem och våra hyresgäster.

Tjänsten är placerad på avdelningen Affärsstöd och du rapporterar till Kundservice- och Uthyrningschef Charlotte Kihlström.

Om dig
Vem är då vår nästa stjärna? Jo, vi ser gärna att du är en lyhörd, social och strukturerad person som snabbt kan se till kundens behov. Du värdesätter samarbete, är trygg i dig själv och har fallenhet för att leda och fatta realistiska beslut för gruppens bästa. Högst troligt är du van vid att ta egna initiativ och motiveras av att driva utvecklingsarbete. Kundfokus är a och o för dig och du drivs av att underlätta dagarna för andra. Vidare trivs du bra med tempoväxlingar i arbetet och ser varje utmaning som en möjlighet att stärka dina kunskaper.

Är du dessutom en glad prick som trivs i en enhet där kollegor har nära till skratt? Då kommer du att trivas i rollen som vår nästa Kundcentersamordnare!

Din blivande enhet om arbetet inom kundservice:

Kundservice är hjärtat i Väsbyhem - vi känner pulsen direkt och ingen dag är den andra lik. Man blir snabbt multikompetent när kunderna frågar om precis allt och tilltron till oss känns ibland oändlig. Det är en kul utmaning och en fin komplimang samtidigt”

Formella krav på din bakgrund

- Tidigare arbetslivserfarenhet från kundservice.
- Goda kunskaper inom Officepaketet.
- Behärskar svenska mycket väl i såväl tal som skrift.


Önskemål och meriterande

- Tidigare arbetslivserfarenhet av en ledarroll.
- Tidigare arbetslivserfarenhet av utvecklingsarbete på individ och gruppnivå.
- Tidigare arbetslivserfarenhet av arbete i Vitec fastighetssystem.
- Behärskar fler språk än svenska och engelska.


Tjänsten är på heltid med start omgående eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är den 21 september. Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Bästa hälsningar,

Din blivande chef Charlotte och HR-generalist Elin.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Väsbyhem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 21 september 2021

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024