OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad blir din roll?
Du blir en del av vårt Customer Service-team på tio personer där din huvuduppgift kommer vara att ta emot frågor via samtal och e-post. Genom att ge varje kund den bästa möjliga servicen blir du en viktig länk mellan kunden och företaget! Det är därför viktigt att du behandlar varje ärende noggrant och med hög kvalitet, gärna med glimten i ögat.
Vem är du?
Vi tror att du är en person som trivs med att hjälpa andra och har god förmåga att ta ansvar! Du tar till dig information snabbt, har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Det viktigaste är att du vill jobba med att hjälpa våra kunder och att du gillar oss!
Flytande svenska i tal och skift samt goda kunskaper i engelska är ett krav. Du är van att arbeta med datorn och har grundläggande kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet från arbete inom kundsupport ses som en merit. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Vi erbjuder
Vi är så mycket mer än bara en vanlig arbetsplats. Vi kan skryta om träning på arbetstid, ett nyrenoverat kontor, kickoffer och roliga personalfester. Men den största anledningen till att vi går till jobbet varje dag är för att vi är ett härligt gäng med en unik sammanhållning. Våra passionerade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål, det tänker vi skryta om!
Övrig information
Arbetet är på heltid
Arbetstid 8-17
Fast månadslön
Tillträde omgående
Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström
Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39