OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad blir din roll?
Du blir en del av vårt Customer Service-team på tio personer där din huvuduppgift kommer vara att ta emot frågor via samtal och e-post. Genom att ge varje kund den bästa möjliga servicen blir du en viktig länk mellan kunden och företaget! Det är därför viktigt att du behandlar varje ärende noggrant och med hög kvalitet, gärna med glimten i ögat.
Vem är du?
Vi tror att du är en person som trivs med att hjälpa andra och har god förmåga att ta ansvar! Du tar till dig information snabbt, har alltid kunden i fokus och drivs av att hitta lösningar på problem. Det viktigaste är att du vill jobba med att hjälpa våra kunder och att du gillar oss!
Flytande svenska i tal och skift samt goda kunskaper i engelska är ett krav. Du är van att arbeta med datorn och har grundläggande kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet från arbete inom kundsupport ses som en merit. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Vi erbjuder
Vi är så mycket mer än bara en vanlig arbetsplats. Vi kan skryta om träning på arbetstid, ett nyrenoverat kontor, kortare arbetstid på fredagar, kickoffer och roliga personalfester. Men den största anledningen till att vi går till jobbet varje dag är för att vi är ett härligt gäng med en unik sammanhållning. Våra passionerade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål, det tänker vi skryta om!
Övrig information
- Arbetet är på heltid
- Tillträde omgående med hänsyn till uppsägningstid
- Arbetstid 8-17
- Fast månadslön
Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!