Vi söker dig som vill hjälpa andra och ha roligt på jobbet!

Arbetsbeskrivning

Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 250 medarbetare hanterar dagligen fler än 20 000 kundkontakter - åt mer än 2 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Responda Group omsätter cirka 120 MSEK på årsbasis med god lönsamhet. Bolaget har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix och Haparanda.



I syfte att våra telefonister ska kunna gå på en lugn och skön semester söker vi nu växeltelefonister som vill arbeta hos oss i sommar.

Som telefonist hos oss tillhör du produktionsavdelningen som är vårat hjärta. Här arbetar medarbetarna med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet.

Vi söker dig som vill bli en del av oss och arbeta från juni månad till sista augusti.



Dina arbetsuppgifter
Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du lyhört lyssnar på inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter gör du rätt åtgärd: oftast kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren.

Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer.



Din profil
Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer.

Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Problem ser du som en spännande utmaning, inte ett hinder.

Du är van att arbeta med telefonen som verktyg. Som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter.

Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande.



Vårt erbjudande
Vi erbjuder en utmanande tjänst på en arbetsplats med härliga kollegor samt en positiv och familjär arbetsmiljö.

Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling.



Anställning och kontakt
Tjänsterna är på heltid, deltid eller timanställning. 
Lön och tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten innebär skiftarbete på vardagar mellan kl 7-18.

Om du har frågor, kontakta Linn Aronsson på 0701-64 21 90 eller linn.aronsson@respondagroup.com

Välkommen in med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 mars 2023.
Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation.



Besök gärna vår https://www.respondagroup.se eller våra sida på https://www.linkedin.com/company/responda-group-ab/mycompany/

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Responda Group AB, Eskilstuna
  • 10 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Liknande jobb


12 december 2024

11 december 2024

9 december 2024