OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Extrajobb i kundtjänst
Vår kund är belägen på ett flertal orter i landet och behöver nu utöka med ny personal i sin kundfront. Det är ett välkänt och etablerat företag i telekombranschen som erbjuder en god arbetsmiljö, struktur i arbetsprocesserna och grundlig utbildning såväl som fortbildning till sina medarbetare.
Arbetsuppgifter:
Din uppgift blir att besvara inkommande kundsamtal via telefon och överträffa kundens förväntningar genom att leverera en kundupplevelse i världsklass. Innan start så får du en betald utbildning som pågår mellan 3-5 veckor beroende på kompetens. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå att etablera goda kundkontakter, lyssna av kundens behov, hjälpa kunden rätt och i samband med detta arbeta aktivt med merförsäljning och support.
Din placering blir i ett av våra Flexteam som präglas av framåtanda, högt tempo, mycket bra stämning och med starkt fokus på nöjda kunder, försäljning och kvalitet. Du kommer få kontinuerligt uppföljning av såväl försäljning som personlig effektivitet, noggrannhet och kundernas synpunkter.
Uppdragsgivare: Proffice
Ort: Norrköping
Omfattning: Extrajobb/timanställning med minimikrav på 30h/månad, möjlighet till heltid under lov, helger och under sommaren
Sista ansökningsdag: löpande under våren 2015
För information: Rekryteringsansvarig, Fatu Lönnberg. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.proffice.se
Kvalifikationer:
Vi tror att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och behöver dryga ut kassan genom att skaffa dig ett extrajobb där du avgör när du vill jobba. Vi söker dig som har 3-års gymnasieutbildning och gärna tidigare erfarenhet av service, support, försäljning, kundkontakter eller telefonvana. Vi tror att du har en god förmåga att kommunicera på svenska och god datavana. Du har känsla för service, förmåga att lyssna in kundens behov och ett intresse för att hjälpa människor. Som person är du ansvarsfull och tycker om försäljning och problemlösning. Du trivs när det är ett högt tempo och har en stark teamkänsla.
Vår kund har öppet årets alla dagar, vilket innebär både dag-, kväll- och helgarbete. Du bestämmer själv när du vill/har möjlighet att arbeta. Vill du komma in i ett härligt team där du får möjlighet att utvecklas både som person och inom service och försäljning kommer det här arbetet att passa dig som handen i handsken!
Innan start så kommer du få en gedigen utbildning på heltid i 3-5 veckor som förläggs till kvällar och helger. Utbildningen är givetvis betald och för att bli aktuell krävs det att du kan närvara hela utbildningsperioden.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag på www.proffice.se
Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Kontaktpersoner på detta företaget
Liv Hedström
Therese Lönnberg
Maria Callaghan
Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg
Emelie Wiktorsson
Emelie Wiktorsson
Maria Callaghan
Nils Börlin
Anne Södergren