OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Vi söker tekniska kundservicemedarbetare till ett av världens mest kända varumärken.
Vi söker Dig som är intresserad av ny teknik och vill få in en fot i IT-branschen.
Vi ger dig en gedigen utbildning i det senaste inom IT, du ger oss din kunskapshunger och din problemlösningsförmåga. Tillsammans ger vi kunderna förstklassig support.
Anställningen inleds med två utbildningsdelar; en fyra veckor lång utbildning följt av en veckas praktisk inlärning där du får bekanta dig med produkterna men även våra kunder. Därefter är du redo att påbörja din karriärsresa hos oss, Bara du bestämmer var den skall sluta!
Du kommer att bli en del av ett globalt företag med 181 kontor världen över. Dina möjligheter till utveckling och framgång är därmed ej knutna till en ort, hos oss har du hela världen framför dina fötter.
Vi utökar nu vår nordiska support för ett av världens mest attraktiva varumärken som tar en allt större andel av marknaden tack vare sin unika design och förstklassiga kvalitet. Vi söker därför dig som har grundläggande tekniska kunskaper och ett intresse att lära dig det senaste inom IT-marknaden. Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över internet. Du får all utbildning som arbetet kräver av oss men du behöver ha ett genuint IT-intresse och en vilja att utvecklas med oss. Har du detta ger vi dig en god grund att stå på för en fortsatt karriär inom IT.
Vad söker dig som: - talar svenska flytande. - har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska. - har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer. - är pedagogisk och effektiv i ditt arbete. - serviceinriktad person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat. - är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem.
Start för utbildningen är 2013-07-03
Skicka in din ansökan snarast, urval och intervjuer sker löpande.
Vid frågor kontakta: Louise Hamilton, 0046 702 21 22 76,
Arbetstid/Varaktighet: Heltid. Öppettiderna på uppdraget är: Mån - Fred 8.00–20.00 samt lör-sön 10.00–18.00.
Our philosophy is “Transforming Passion into Excellence”-If you have got a passion for customer service, together with Teleperformance Nordic you can transform it into Excellence!
Kontaktpersoner på detta företaget
Louise Hamilton, Recruiter
070-811 14 79
Unionen
08-610 22 04
Kristian Sjölander, WFM Manager
0727170771
Mike Holmes,
0727041714
Mike Holmes
0727041714
Louise Hamilton, Rekryterare
0702 21 22 76
Louise Hamilton/recruiter
0702-212276
Erica Lindroth
0722250089
Josephine Johansson/Rekryterare
073 965 21 49
Josephine Johansson/Rekryterare
0739652149