OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elan IT ReSource är ett av Sveriges och Europas ledande företag inom bemanning och rekrytering av IT-personal.Vi erbjuder konsulter och rekrytering inom hela IT-området, från IT-chefer, projektledare och systemutvecklare till nätverks- och supporttekniker.Vi finns i Stockholm, Göteborg och Malmö och har över 750 konsulter i Sverige.Elan är ett bolag inom Manpowergruppen.Arbetsbeskrivning Elan IT Resource söker nu dig som har erfarenhet av IT-support.Tjänsten avser en tillsvidareanställning hos Elan IT Resource med placering hos våran uppdragsgivares IT-helpdesk i Stockholm.Tjänsten startar inom kort så det är viktigt att du är tillgänglig omgående.Din bakgrund .Ett krav är att du har telefonvana och minst ett års erfarenhet inom Helpdesk/Callcenter/Supporttekniker. .Du har kunskap och erfarenhet inom flera av följande; Enterprise Administrator, Active Directory, MS Office, MS Outlook, Netscape, Internet Explorer, Unix, MS Project, Frame Maker, ESOE, Mainframe (stordator miljö) och Remedy ARS. .Du har fullgjord gymnasiekompetens samt minst en ettårig datautbildning som pc-supporttekniker, nätverkstekniker eller IT-samordnare.Som person är du serviceinriktad, utåtriktad, driven och positiv.Det är av stor vikt att du är pedagogisk samt har en förmåga att förstå och anpassa dig till kundens situation.Stresstålighet krävs i denna roll då du kommer arbeta under högt tempo. Du ska behärska Svenska och Engelska flytande i tal och skrift samt kunna arbeta skift med rullande schema och arbetstid mellan 07.00-20.00 mån-fre Elan IT eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Ansökan och kontaktperson Du söker ovan nämna tjänst genom ansökningslänken nedan.Skickar du in din ansökan på annat sätt kan vi inte garantera att den kommer med i urvalet.Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför det är bra om du skickar in din ansökan så snart som möjligt.