Vi söker dig som vill jobba som receptionist!

Vi söker dig som vill jobba som receptionist!

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenPå uppdrag av kund söker vi dig som är serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av administration, telefonväxel och reception.Tjänsten är på deltid (62,5%) mån-fre 07:45-12:45 med start i september, på plats i Stockholm innerstad. Vi ser gärna att du som person är noggrann, social, utåtriktad samt flexibel och hjälpsam. Det är också viktigt att du klarar av självständigt arbete!
Uppdraget omfattar att:
Ta emot besökare, paket och bud.
Ge service till allmänhet och personal.
Arbeta med telefonservice, bokning, kopiering och registrering.
Plocka in varor i kontors- och kaffeförråd.Krav på kompetens:
Erfarenhet av både telefonväxel och receptionistarbete.
Erfarenhet av telefonväxel, minst 1 år och erfarenheten ska inte vara äldre än 18 månader.
Erfarenhet av receptionsarbete, minst 1 år och erfarenhet ska inte vara äldre än 18 månader.
Goda kunskaper inom MS Office.
Du ska kunna tala och förstå samt skriva svenska obehindrat. Kunna tala och förstå engelska på nivån att kunna föra ett enklare samtal obehindrat.

Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail! Sök tjänsten via länken.
Vi ser fram emot din ansökan!


Om Arena personal,Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Vi erbjuderArena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön- Personlig och stöttande konsultchef- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 juni 2024
  • Ansök senast: 15 augusti 2024

Postadress

Box 30117
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Office Administrator till Transcom

Office Administrator till Transcom

28 juni 2024

28 juni 2024

28 juni 2024

Receptionist till Storsjöbadet

Receptionist till Storsjöbadet

28 juni 2024