OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance Nordic
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com
Tycker du om att jobba med service och hjälpa andra?
Vill du arbeta med merförsäljning och ha chans att påverka din lön?
Då har vi det perfekta arbetet för dig!
Arbetsbeskrivning
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att ta emot inkommande samtal där du ger bästa möjliga service och löser kundens problem. Det kommer även ingå att arbeta med merföräljning i tjänsten där du ska informera om kundens kampanjer, kringprodukter och förlänga eller ändra kundens avtal.
Varför ska man arbeta på Teleperformance?
Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna för att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en genomgående utbildning och introduktionsperiod på tre veckor samt få en kund- och säljutbildning som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med goda karriärmöjligheter. Du kommer att sitta i Teleperformance lokaler som är
belägna i centrala Stockholm. Vi arbetar med många kända varumärken och ger våra anställda en fantastisk möjlighet att lära sig grundstenarna i både kundvård och försäljning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har positiv inställning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service och av att arbeta med telefonen som arbetsredskap, men det är inget krav. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har fullgjord gymnasieutbildning och goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.
Som person ser vi att du är självgående och gillar att arbeta mot mål och drivs av att göra och se toppresultat. Du är orädd och gillar när det händer saker runt omkring dig. Du är prestigelös, ingen uppgift känns för liten eller för stor och du ser teamarbete som en självklarhet.
Vi erbjuder:
Lön enligt kollektivavtal
Bonus
Lunchförmåner så som Rikskortet
Friskvårdsbidrag
Frukost på jobbet en gång i veckan
Anställningsgraden börjar på 80% och har stor chans att utvecklas till en heltidistjänst.
Om du är intresserad rekommenderar vi dig att söka redan idag då urval och intervjuer sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Louise Hamilton, Recruiter
070-811 14 79
Unionen
08-610 22 04
Kristian Sjölander, WFM Manager
0727170771
Mike Holmes,
0727041714
Mike Holmes
0727041714
Louise Hamilton, Rekryterare
0702 21 22 76
Louise Hamilton/recruiter
0702-212276
Erica Lindroth
0722250089
Josephine Johansson/Rekryterare
073 965 21 49
Josephine Johansson/Rekryterare
0739652149