OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker duktig administratör inom HR- och IT området
Energi och glädje smittar av sig!! Vi vill att du smittar oss och våra gäster!!
Chalmers Konferens & Restauranger är ett expansivt bolag. Vi finns på ett flertal ställen i stan, Chalmers Campus Johanneberg & Lindholmen Science Park, Universeum, Chalmerska huset och Wijkanders. Totalt sett driver vi 24 restaurangenheter, två av Göteborgs största konferensanläggningar, butik, företagsreceptioner samt cateringverksamhet. Att expandera och växa ställer krav på oss som företag, inte minst när det gäller hållbarhet. Vi vill jobba med ett hållbart ledarskap, en hållbar arbetsmiljö och en hållbar miljöpåverkan. Vi menar att vi jobbar med hållbarhet på riktigt och vi vill därför att alla som jobbar hos oss ska tycka att det är lika viktigt.
Nu söker vi en ny medarbetare och administratör till vår verksamhet i Chalmers Studentkårs Restaurang AB. Vi söker dig som kan känna igen dig och bli nyfiken på vad våra kärnvärden har för betydelse för oss: Pålitlig, Personlig och Passionerad. Har vi väckt din nyfikenhet? Vi är nyfikna på dig.
Arbetsuppgifter
Vi söker en energisk, noggrann och ambitiös person med en positiv inställning till utmaningar som kommer längs vägen! Du blir lite av en spindel i nätet med många kontakter både internt- och externt då uppgiften främst handlar om att vara en stödfunktion i frågor kring administration inom HR-och IT internt.
Du kommer arbeta med löpande administration men även vara delaktig i att utveckla vårt HR arbete tillsammans med HR- ansvarig.
Några av uppgifterna handlar om: administration kring en anställnings ingående- och upphörande, beställning av arbetsredskap såsom personalkläder, skor, nycklar, telefoni och behörigheter. Arbeta med friskvårdsbidrag och förmånsportal men också bistå avdelningschefer med underlag och statistik från vårt personalsystem. Andra uppgifter kan vara att arbeta med semesterlistor och vara behjälplig med schemaplanering och ledighetsansökningar. Delar inom IT administration är också aktuella.
Tjänsten är ny och baserad på det utökade behovet av stöd inom administration som organisationen nu behöver. Tjänsten blir ett viktigt steg i vårt arbete att fortsatt vara en av de bästa arbetsgivarna i branschen.
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har utbildning eller erfarenhet inom administration och HR men också har yrkeserfarenhet från vår bransch. Goda kunskaper i Office och hög datorvana är ett krav. Erfarenhet från Caspeco och kassaadministration är mycket meriterande.
Du behöver ha lätt för att arbeta i nära samverkan med andra, men arbetet kräver stort eget ansvar och förmåga att fatta självständiga beslut
Vi erbjuder
Vi erbjuder en trygg, säker och dynamisk arbetsplats. Här finns möjligheter till intern utbildning men även extern kompetens- och karriärsutveckling. Vi erbjuder fast lön med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom förmånportal, företagshälsa, föräldralön och friskvårdsbidrag.
Ansökan
Vi tar endast emot ansökningar via mejl rekrytering@chalmerskonferens.se senast 2022-06-25. Intervjuer sker löpande vilket kan innebära att tjänsten tillsätts innan ansökningstiden har gått ut så vänta inte med din ansökan.
Märk din ansökan med ”administratör”.
.
Anställningsform
Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning. Heltid.
Lön
Enligt överenskommelse
Tillträde
2022-08-22 eller enligt överenskommelse
Kontaktpersoner
För frågor om tjänsten, kontakta HR- ansvarig Viktoria Axell på mejl; viktoria.axell@chalmerskonferens.se
Besök gärna vår hemsida http://www.chalmerskonferens.se för mer information om oss.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Kontaktpersoner på detta företaget
Köksmästare Johan Edwardsson
Marcus Danielsson
031-7723921
Driftschef Linda Fahlman
031-7723919
Ass.Restaurangchef Maria Liljered Hansson
031-7723952
Köksmästare Anders Holm
Driftschef Linda Fahlman
Köksmästare Peter Olsson
Köksmästare Peter Olsson
031-7723955