OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. För kommande uppdrag hos våra kunder söker vi duktiga administratörer och sekreterare som vill arbeta i vår uthyrningsverksamhet. Dessa tjänster ställer stora krav på dig som konsult gällande service och flexibilitet. Som erfaren administratör och sekreterare har du chansen att få arbeta på välkända företag i Stockholmstrakten. Här ges möjligheten till utveckling och meriterande arbete. Som administratör består dina arbetsuppgifter bland annat av: - administrativt och annat stöd till projektledning - dokumenthantering och koordinering av aktiviteter - att ansvara för planering, bokningar och andra förberedelser av möten och konferenser - att skriva minnesanteckningar vid olika möten - avtalshantering vid externa expertuppdrag - uppföljning av projektekonomi - kommunikation med deltagande experter Som sekreterare ansvarar du vidare också för: - stöd till chefer och medarbetare - uppdatering av projekt i olika datasystem - fakturahantering - arkivering - protokollföring och framtagande av presentationsmaterial - reseadministration Vi söker dig som är en drivande, positiv och prestigelös lagspelare som tycker om att ha många bollar i luften. Du bör ha tidigare erfarenheter från arbete som administratör- och/eller sekreterare. Du har goda datakunskaper och använder obehindrat datorn som arbetsredskap. Det är också viktigt att du både förstår och talar engelska. Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med företagens kunder både internt och externt är det viktigt att du är social, serviceinriktad och kundorienterad. För att du ska trivas i rollen är det viktigt att du uppskattar ett flexibelt, varierande och utmanande arbete. Som person är du öppen, social och självklart har du ett stort intresse för att ge god service. Dina personliga egenskaper präglas av en flexibilitet och noggrannhet. Detta är en så kallad "öppen annons" vilket innebär att det kan komma att handla om flera olika uppdrag. Passar beskrivningen in på dig - är du den administratör eller sekreterare vi söker?! Tveka då inte med att skicka in din ansökan via vår hemsida www.proffice.se Urval och intervjuer sker löpande, så ansök via vår hemsida så snart som möjligt.