Vi söker efter en driven och positiv Office Manager

Vi söker efter en driven och positiv Office Manager

Arbetsbeskrivning

Serveoffice har nöjet att söka en kompetent och engagerad Office Manager för ett interimsuppdrag hos Bryan, Garnier Co. Denna möjlighet är på deltid, med 20 timmar per vecka och placering på företagets prestigefyllda Stockholmskontor på Blasieholmen. Uppdraget beräknas börja i mitten av september och sträcker sig över en överskådlig framtid. Kan på sikt leda till anställning.

Arbetsuppgifter:
Som Office Manager kommer du att ha ett övergripande ansvar för kontoret och dess dagliga verksamhet. Dina ansvarsområden inkluderar: Hantering av kontorsbestyr som kontakt med leverantörer, matbeställningar och mötesbokning.
Välkomna gäster, se till mötesrummen är i gott skick och assistera vid möten.
Ansvara för kök och inköp till kontoret
Hantera post och fakturor.
Administrera kvitton för företagskort, godkänna utlägg och tidrapporter.
Planera och arrangera evenemang som fester och konferenser.
Ansvara för onboarding och offboarding av personal.
Hålla koll på födelsedagar och andra viktiga händelser.
Bistå vid kommande kontorsflytt.
Lättare HR- och löneadministration.
Krav och färdigheter: Erfarenhet av liknande arbete inom professionella tjänster är en stark merit.
Goda kunskaper i Office-paketet.
Språkkunskaper: Flytande svenska och engelska är ett krav, men kunskaper i franska och tyska är meriterande.
Förmåga att arbeta självständigt, organisera och uppmärksamma detaljer.
Flexibilitet och problemlösningsförmåga.
Social förmåga och förmåga att skapa positiva relationer med många kontaktytor.
Varför ansöka:
Denna roll erbjuder dig möjligheten att vara en central del av ett engagerat team inom ett framstående globalt företag. Du kommer att ansvara och driva den dagliga verksamheten på ett professionellt sätt samtidigt som du kan växa och utvecklas inom ditt område. I denna process kommer vi att värdesätta personliga egenskaper högt.

Om Serveoffice:
Serveoffice är en ledande aktör inom bemannings- och rekryteringsbranschen med över 30 års erfarenhet. Vi värdesätter relationer högt och skapar en trivsam arbetsmiljö. Våra konsulter erbjuds kollektivavtal, generösa förmåner och friskvårdsbidrag. Vi arrangerar regelbundet gemensamma aktiviteter för att bygga en sammanhållen gemenskap.
Ansökan och Kontakt: Vi ser fram emot att motta din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten, kontakta Melissa Al-Haydari på telefonnummer 076- 724 90 28, via e-post på Melissa.haydari@serveoffice.se eller min kollega Cissi Silvstam på telefonnummer 070 564 13 70 eller via mejl cissi.silvstam@serveoffice.se
Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Serveoffice AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2023
  • Ansök senast: 30 september 2023

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024