OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med visionen att utveckla morgondagens innovativa tjänster inom digitalhandel är vi de första att kunna leverera en teknisk lösning som följer hela den digitala kundleveransprocessen. Vi brinner för att leverera front edge technology och service i världsklass. Innan dagen är slut har ungefär 2 miljoner kundleveranser hanterats av våra proaktiva molntjänster – Kanske är ditt paket ett av dem?
Vi är ett ungt och ambitiöst bolag som är mitt uppe i en expansiv fas. Idag är vi ett team på 15 personer som bara under det senaste halvåret har mer än fördubblats. Vi fortsätter nu vår expansionsresa och letar efter vår blivande kontorsvärd/-inna 👏 som vill vara den som tar vårt kontor till nya nivåer! Är du den vi söker?
Vad innebär tjänsten?
Vi erbjuder en central roll i vårt bolag där du kommer att få vara den som är vårt ansikte utåt men även ansiktet inåt till alla våra härliga medarbetare (säg hej till dina framtida kollegor på vår LinkedIn). Det innebär allt från att ställa i ordning och piffa så väl det dagliga stöket som inför workshops där du välkomnar våra besökare och ger dem ett varmt mottagande – ingen dag kommer att vara den andra lik! Vi är stora men inte så många, det är därför viktigt att du ser det som en naturlig del att stötta upp i alla delar av vårt dagliga arbete. Som kontorsvärd/-inna är du precis som en agent som brinner för att alltid ligga steget före och arbeta i det dolda för att skapa service i världsklass. Det är du som kontorsvärd/-inna som gör allt det som förgyller vårt företag och ger en professionell touch till vårt kontor. En annan viktig del i arbetet är att ta fram nya idéer och lösningar för hur vi ska kunna förbättra upplevelsen för våra kunder och medarbetare.
Vem är du?
Självklart drivs vi av att hitta talanger till vårt team men vi älskar personlighet! Om du har en självgående sida, öga för detaljer och trivs i utmanande miljöer, kommer du att passa helt perfekt hos oss. Du brinner för service, ser det ingen annan ser och drivs av att leta efter nya sätt att göra ”det där lilla extra”. Du ser det som naturligt att vara den som är först på plats för att kunna välkomna hela gänget och våra fina kunder när vi kommer kaffesugna och ibland något morgontrötta till kontoret, så att vi snabbt kan bli pigga och glada 😎.
För att lyckas i rollen ser vi att det är viktigt att du…
… är social, noggrann, ansvarstagande och levererar ett professionellt resultat i alla situationer.
… är flexibel och trivs med en varierad vardag.
… är lösningsorienterad och har ett sinne för problemlösning.
… har erfarenhet av service.
… har vana av att ta egna initiativ och arbeta självständigt.
… har B-körkort och bil.
Utöver detta är det starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av administration och servicebranschen. Språkkunskaper utöver svenska och engelska är också ett plus i kanten.
Eftersom tjänsten är på deltid ser vi positivt på om du idag har uppdrag eller studier som lätt kan kombineras med tjänsten hos oss. Din arbetstid är något flexibel men kommer främst att vara tidigt på morgonen, gärna även någon timme under lunchen samt eftermiddagen. Tjänsten kan exempelvis passa perfekt för dig som letar efter kontorsplats (utöver de timmar du arbetar hos oss) eftersom vi både har platsen och älskar att ha våra medarbetare på kontoret 💖
Vad erbjuder vi dig?
Vårt mål är att Addimotion inte bara ska vara en arbetsplats utan även en personlig resa för våra medarbetare, när vi tillsammans tar oss mot nya höjder. Vi arbetar proaktivt för att alltid ligga steget före. För att skaka om och förnya digitalhandeln kommer vi att kämpa hårt tillsammans, men också dela många fina skratt, minnen och framgångar.
Hos oss är det högt i tak med en kultur som präglas av starkt engagemang, öppenhet och transparens. Vi lägger stor vikt vid personlig utveckling och ett varmt arbetsklimat.
Har vi lyckats väcka din nyfikenhet? Sök direkt genom att skicka din ansökan till work@addimotion.com. Ange ”Kontorsvärd/-inna” i ämnesraden på din ansökan. Vi rekryterar löpande till våra tjänster och kommer att hantera ansökningar efterhand som de kommer in. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan annonsens slutdatum. Vid frågor kontakta gärna oss genom att skriv "FRÅGA" i ämnesraden.
Placering: Vårt kontor i Lund vid Nova
Omfattning: 50-75 % per månad
Startdatum: Omgående eller efter överenskommelse
Vem är vi?
Addimotion är ett unikt bolag med en innovativ molntjänst som gör det möjligt för samtliga aktörer inom digitalhandel att övervaka hela sin distributionsprocess. Vi skapar ett front edge technology system för våra kunder och användare med hjälp av flera sammankopplade tjänster. Våra kunder kan bland annat spåra alla sina kundleveranser i realtid, hantera förseningar och störningar omedelbart, skicka meddelanden till sina slutkunder samt vidta åtgärder innan slutkunden ens insett att ett problem har inträffat – allt i samma tjänst. Aktörer inom digitalhandeln som använder våra tjänster har bland annat minskat paketförlusterna i leveransprocessen samt förbättrat sin kundservice och svarstid. Vårt fokus är att proaktivt lösa våra kunders behov genom en förstklassig tjänst för deras försändelser under hela kundleveransen. Vi är just nu i en expansiv fas och letar efter nya talanger som vill växa tillsammans med oss!