OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en 51-årig man som har ALS, och bor i centrala Örebro tillsammans med sin familj och deras 2 hundar.
Assistentens roll och erfarenhet
Du kommer att vara behjälplig i vår kunds vardag, du är pigg, flexibel, noggrann, pålitlig och rökfri.
Du kommer att hjälpa till med allt som ingår i en persons vardag samt vara kundens armar och ben. Det är en stor fördel om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent samt erfarenhet av ALS. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Det är av yttersta vikt att du kan svenska språket - både i tal och skrift pga. min kommunikation. Mer information kommer att delges under en eventuell intervju. Som person ser vi gärna att du är rak i din kommunikation, flexibel, förmåga att ta egna initiativ och att ha lätt för att samarbeta.
Arbetstider/tjänstgöringsgrad
Du kommer att börja din tjänst på en fast schemarad. Du kommer att arbeta dag/kväll samt var 3:e helg.
Meriterande erfarenheter - special kunskaper
Undersköterska med erfarenhet av slemsug, ALS samt van med medicinhantering.
Kontaktpersoner
Rekrytering.sofie@fmfassistans.se
Som anställd hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag.
Varje dag hjälper våra assistenter och kundansvariga våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som anställd hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra anställda.
Kontaktpersoner på detta företaget
Benjamin Isasson
Kundansvarig Gabriel Guner
019-6090420
070-9562397
Verksamhetsansvarig Malin Wernersson
019-6090420
076-1753015
Verksamhetsansvarig Malin Wernersson
019-6090420
076-1753015
Benjamin Isasson
Benjamin Isasson
Kontaktperson Anders Båth
0703932468
Gabriel Guner
Gabriel Guner
019-6090420
070-9562397
Benjamin Isasson