Vi söker ekonomi- och administrationsansvarig

Vi söker ekonomi- och administrationsansvarig

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad person med god känsla för ekonomi och administration? Trivs du med att arbeta med service och vara länken mellan företaget och kunden? 
Då vill vi lära känna dig mer!

En vanlig dag
Som ekonomi- och administrationsansvarig hos oss kommer du att ha ett varierat och ansvarsfullt arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera att hantera månadsbokslut samt sköta kund- och leverantörsreskontra. Du kommer också att ansvara för att registrera in- och utbetalningar samt hålla kontakt med vår redovisningsbyrå och koncernens ekonomiavdelning.

Utöver ekonomiska uppgifter kommer du att ansvara för den vanliga och dagliga administrationen som att ta hand om den ankommande posten och ansvara för redovisningen av kortfakturor. Här kommer du även besvara kundförfrågningar, främst via mail och telefon, och vara med och offerera och göra beställningar. Din roll är att vara den viktiga länken mellan våra kunder, säljare och lager. 

Här finns det inte bara möjligheter att vara med och påverka och driva saker framåt, Vi vill att du ska vara med och driva tillsammans med oss! 

För att trivas i rollen 
Så förutom att du har tidigare yrkeserfarenhet av ekonomi och administration så behöver du ha ett naturligt sinne för noggrannhet och en förmåga att arbeta självständigt i en dynamisk arbetsmiljö. Du älskar kundkontakten och att ge bra service. 
Vi ser att du har utbildning inom ekonomi eller annan relevant yrkeserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Har du arbetat i pyramid sedan tidigare så är det meriterande. 
Du arbetar bekvämt digitalt och är van användare av Officeprogrammen.

Du kommer in i ett litet gott gäng som arbetar tillsammans. Här märks det om någon är borta så stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper.

Här finns möjlighet att arbeta hemifrån någon dag i veckan och om det passar dig bäst att arbeta några procent mindre så är vi flexibla. 

Om oss
HPJ Garden är en trädgårdsgrossist som har ett stort kundsegment med allt från mindre trädgårdsmästare och anläggningsfirmor till handelsträdgårdar och större trädgårdskedjor i Sverige. Vårt mål är att du under ett tak skall hitta en komplett leverantör av te.x. gödsel, sekatörer, trästörar, uppbindning och bevattningssäckar.

Vi är 7 personer i Sverige som nu ser att vi behöver en kollega som kan ta hand om/ansvara för ekonomin och administrationen hos oss.
HPJ Garden ingår i Treeco group som jobbar för att utveckla den gröna infrastrukturen i norden. 

Klicka gärna in : 

http://www.treecogroup.com

Placering: Jönköping

Intresserad av tjänsten?
Låter detta som en spännande utmaning skall du ansöka så snart som möjligt genom att klicka på länken längst ner.
I den här rekryteringen samarbetar HPJ Garden med Adecco och frågor besvaras av rekryteringskonsult Linda Josefsson, linda.josefsson@adecco.se eller 0736-847707.

Om rekryteringsprocessen:
Adecco använder sig av personlighetstester och videointervjuer som en del av urvalsarbetet. Dessa skickas till dig via mail.
Det är viktigt att genomföra dessa så snart som möjligt för att komma vidare i processen.

Sista ansökningsdag är 2024-10-03men urval och intervjuer kan ske löpande så vänta inte med din ansökan.

Varmt Välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2024
  • Ansök senast: 3 oktober 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


17 september 2024

12 september 2024