Vi söker ekonomiasistent

Arbetsbeskrivning

Är du driven, strukturerad person som gillar att jobba med siffror? Sök jobbet som ekonomiassistent redan idag!


Om företaget
Våra kunder finns inom flera olika branscher och segment. Vi hoppas att du vill vara en del av laget, som får våra kunder att utvecklas framöver. Våra kunder finns inom Stockholm området.


Vad erbjuder rollen?
Du kommer tillsammans med dina kollegor utföra sedvanliga ekonomiuppgifter. Beroende på vilken avdelning du jobbar på kommer arbetsuppgifterna bland annat handla om:


• Kund– och leverantörsreskontra
• In och utbetalningar
• Fakturahantering
• Löneadministration
* Övrigt förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen


Arbetsuppgifterna kan variera beroende på roll, uppdrag och kund. Därav är det ytterst viktigt att det framgår i din ansökan att skriva med tidigare erfarenheter du har arbetat med samt vilka nya utmaningar du är på jakt efter.


Vem är du?
God datorvana, och framförallt i Officeprogrammen är ett krav. Det är ett stort plus om du tidigare har arbetat med Excel. För att vara aktuell för tjänsten talar och skriver du Engelska på ett gott sätt.


Som person har du en naturlig vilja att strukturera och organisera ditt arbete. Du har en strävan att alltid leverera så god kvalitet som möjligt samt har en prestigelös inställning till arbetet, där du gärna arbetar med såväl avancerade som mindre avancerade arbetsuppgifter. Slutligen är du en teamspelare som tycker om att arbeta nära dina engagerade kollegor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resolver Consulting AB Solna
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juli 2024
  • Ansök senast: 28 juli 2024

Postadress

Fridensborgsvägen 155
Solna, 17062

Liknande jobb


21 november 2024