OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du chansen att bli en del av ett tätt sammansvetsat ekonomiteam i vägen mot att ge alla människor sin fulla hörselpotential. Hos Audika är alla detaljer i livet värda att höra, utan kompromisser. Vår gemensamma värdegrund som är basen för allt vi gör, består av fyra delar: Vi skapar förtroende, vi är lagspelare, vi skapar innovativa lösningar, vi tillämpar en kan-göra-attityd. Vår vision är att hjälpa fler att höra bättre - där samtliga medarbetare utgör en viktig pusselbit.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att ta kontakt med agnes.kallgren@poolia.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Om tjänsten
I rollen som ekonomiassistent kommer du i huvudsak att vara del av och arbeta nära klinikverksamheten. Du har dagliga kontakter med personal med ansvar för bland annat kassaavslut och administration ute hos klinikerna. Rollen är varierad och innefattar ekonomi och administration kopplat till klinikernas dagliga verksamhet. Som team får du en grupp erfarna och kompetenta kollegor som tillsammans arbetar mot fortsatt goda resultat tillsammans med klinikerna.
I stora drag innebär rollen ett ansvar för och arbete med:
- Kassaredovisning & avstämning av kassor
- Transaktionsflöde (Kassa – Bokföring - Bank)
- Hantering & registrering av rekvisitioner
- Kundfakturering
- Inköp av kontorsmaterial
Omfattning: Heltid och tillsvidare
Placering: Tjänsten är placerad på Ekonomiavdelningen i Linköping
Tid: Omgående enligt överenskommelse
Vem är du?
Vi söker dig som har bakgrund från exempelvis ekonomi för butik/affärsverksamhet, privat vårdadministration eller närliggande kompetens. Meriterande är om du tidigare arbetat med kundreskontra. Vi ser gärna även att du har vana att arbeta i olika system, såsom Excel, olika affärs- och kassasystem (POS).
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Eftersom du blir en del av grupp i nära samarbete söker vi dig som är öppen och flexibel. Du tycker om att arbeta i team och är en lagspelare ut i fingerspetsarna. Vi ser gärna att du är lösningsorienterad och har ett nyfiket förhållningssätt till de varierande arbetsuppgifter som förekommer. Du kommer att trivas bäst i rollen om du som person är strukturerad, noggrann och ansvarstagande.
Mycket av arbetet sker systembaserat och enligt tydligt uppsatt flöde, vi ser gärna därför att du både har stor vana för system samt uppskattar att strukturerat följa de välbeprövade processer som finns utformade. Vi ser att du är lämplig för rollen om du har ett starkt intresse av att arbeta i en supportfunktion med vikt på att guida verksamheten. Vidare tror vi att du är en person med intresse för förbättringsarbete, har ett öga för att se potential och tycker om att ta tag i små och stora utmaningar. Du kommer att arbeta i ett team med högt i tak som hjälper och stöttar varandra som ett lag. Den person vi söker har arbetat några år inom en liknade roll och känner sig trygg med de flesta delar inom ekonomi.
Om verksamheten
Audika är verksamma inom Hörselvård och bedriver verksamhet i kliniker främst i Stockholm och Skåne. Vi är auktoriserade av Landstinget och utprovning av hörapparater görs i samråd med Audikas audionomer. Audika är en del av den danska koncernen Demant som är en globalt ledande aktör inom hörsel. Läs gärna mer på https://www.audika.se/
Kontaktpersoner på detta företaget
Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn
Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund