OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du få möjlighet att utvecklas i en spännande roll i ett expansivt bolag där vi prenumererar ut nya bilar? Trivs du på en arbetsplats med högt tempo? Då har vi jobbet för dig!
Välkommen att söka tjänsten som ekonomiassistent hos Hyrdon Sverige AB.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen krävs att du har en hög arbetskapacitet och förmåga att hantera flera processer samtidigt. Som person är du självgående och ansvarstagande. Du har ett strukturerat arbetssätt och är en prestigelös problemlösare som har god förmåga till samarbete.
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt goda kunskaper inom IT, erfarenhet av ekonomisystem och känner dig bekväm med alla delar av Officepaketet. Goda kunskaper i svenska- och engelska språken är ett krav.
Något eller några års relevant arbetslivserfarenhet är meriterande. Stor vikt kommer vid rekryteringen att läggas vid personliga egenskaper och personlig lämplighet.
Ansvarsområden
I den här utvecklande rollen arbetar du med arbetsuppgifter i hela ekonomiflödet som t. ex löpande bokföring, redovisning, avstämningar och rapporter samt deltar i bokslutsarbetet. Du har ett nära samarbete med och rapporterar direkt till Ekonomichef/VD.
Det är av stor betydelse att du jobbat med ekonomisystemet Fortnox.
Du arbetar även med bolagets fakturahantering som omfattar både kund - och leverantörsreskontra. Tjänsten innebär också en viss kundsupport på plats och över telefon.
Som ekonomiassistent är du en del av vårt team i Osby. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering vid bolagets anläggning i Osby.
Tjänsten tillsätts löpande, så vänta inte med din ansökan. Tillträde enligt överenskommelse.
Välkommen till ett ungt och hungrigt bolag med trygga ägare i ryggen. Här får du vara med att utveckla och leda positionen inom flexibelt bilägande.