OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management.
Om rollen
Vi erbjuder våra kunder framtidens arbetsplats genom konstorsnära tjänster. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du säljer tjänster ur Facilty Managements produktportfölj, med ett extra fokus på Bemanningstjänster, mot både nya och befintliga kunder.
Arbetsuppgifter
I den här rollen ansvarar du själv för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Din profil
- Du har minst 3 års erfarenhet inom Försäljning
- Du innehar B-körkort
- Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
- Vi ser gärna att du har erfarenhet från bemanningsbranschen
- Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten
Personliga egenskaper
För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
- Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
- För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
- Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se)
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Krusegatan 19, 212 25 Malmö, Sweden
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Andreas Adolfsson, Sales Manager på 010-8585479.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson