OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På PwC drivs vi av att använda vår uppfinningsförmåga, erfarenhet och den senaste teknologin för att skapa mervärde för våra kunder. Drivet och glöden finns hos alla som jobbar på PwC.
PwC löser komplexa utmaningar, utvecklar företag och har en positiv påverkan på samhället.Om du har rätt inställning, har vi tusentals möjligheter där du kan bidra till en bättre morgondag.
Är du redo för en karriär på PwC där din insats verkligen gör skillnad? Då välkomnar vi dig att söka tjänsten som Administrativ Koordinator.
Vad innebär rollen som Administrativ Koordinator?
Du kommer att vara ett administrativt stöd till partners, gruppchefer och även ge support till konsulter på avdelningen.
Du kommer att fungera som ett nav på avdelningen och ditt uppdrag blir att självständigt, initiativrikt och med hög integritet stötta avdelningen. Dagarna kommer att variera men i huvudsak kommer dina dagar att fyllas med följande arbetsuppgifter:
Kalenderhantering för partners och gruppchefer
Fakturering, kontera leverantörsfakturor, reseräkningar samt annan projektadministration
Förbereda material och underlag inför möten samt följa upp och driva på actions och beslut
Årsplanering med diverse möten för enheten
Supportera i rapport och offertarbete - skapa layouter i Google Slide och Google Docs
Ansvara för och ordna med diverse interna events och aktiviteter
Koordinering av resor och tillhörande administration
Vara behjälplig i rekryteringsprocesser
Övriga administrativa och koordinerande arbetsuppgifter
Om PwC
Idag vet de flesta att PwC är Sveriges största och ledande företag när det gäller revision och rådgivning. PwC är också en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Dels för att du får chansen att arbeta sida vid sida med några av landets vassaste revisorer och rådgivare.
PwC är ett kunskapsföretag vars viktigaste tillgång är alla kunniga och engagerade medarbetare. Läs mer på PwCs egen hemsida: www.pwc.se.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har arbetat administrativt i 3-5 år. Gärna i en roll som koordinator, assistent, administratör eller projektledare. Har du en eftergymnasial utbildning är det meriterande.
Det viktigaste är dock din personlighet och vi ser att du är en prestigelös person som älskar att ge högklassig service till dina kollegor och du ligger alltid steget före och gör gärna det lilla extra.
För att trivas i rollen behöver du gilla att arbeta proaktivt, koordinera många olika arbetsuppgifter och att vara flexibel. Du kan prioritera samt omprioritera vid förändringar som sker i vardagen.
Arbetet kräver också att du är noggrann, har god organisationsförmåga och att du arbetar lösningsorienterat.
Vi ser att du har mycket goda IT-kunskaper och att du är trygg i Google-miljö. Vi vill också att du kommunicerar flytande i både svenska och engelska i tal och skrift.
Vill du veta mer?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid som sträcker sig i sex månader med mycket goda chanser till överrekrytering till PwC. Starten är så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person.
Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos PwC, på deras huvudkontor, på Torsgatan 21 i Stockholm. Du kommer utgå från kontoret och det finns såklart viss flexibilitet.
I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail med hänsyn till GDPR.
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Christina Stenbeck på christina.stenbeck@onepartnergroup.se eller Marie Bodén på
marie.boden@onepartnergroup.se
När du blir en av oss
Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig.
Vi ser fram emot att höra från dig!