Vi söker en administrativ receptionist!

Vi söker en administrativ receptionist!

Arbetsbeskrivning

Om kundföretaget
Just nu söker vi aktivt efter en administrativ receptionist!

Meriterande är om du har erfarenhet eller utbildning inom området sedan tidigare och att det finns någon bakgrund inom ekonomi då det förekommer en del uppgifter inom det ämnesområdet.

Vi tillsätter behovet löpande, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ receptionist kommer du att ha en central roll i företagets dagliga verksamhet.
Några av dina arbetsuppgifter kommer att vara att svara i telefon, ta emot besökare, boka möten och ordna med kalenderhantering. Det förekommer även andra administrativa uppgifter så som fakturahantering:
Ta emot, registrera och följa upp inkommande och utgående fakturor, samt säkerställa att betalningar görs i tid.

Din profil
Vi tror att du är en positiv människa som levererar en mycket hög grad av servicekänsla både mot besökare och kollegor.
Det krävs noggrannhet och hög arbetskapacitet, med förmåga att prioritera och hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Du ska kunna ta egna initiativ och vara självgående samtidigt som du vill utvecklas.

För att vara aktuell för denna tjänst behöver du kunna flytande svenska och ha goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt.

Övrig information
Den här tjänsten innebär att du blir anställd av Konsultia men tillbringar dina arbetsdagar hos vår kund.
Arbetstiden är förlagd heltid och dagtid. Detta gäller under en kortare period men det kan uppstå fler möjligheter längs vägen.
Körkort B är en förutsättning för att kunna arbeta som konsult hos oss.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Amanda Persson på telefonnummer 070-517 00 78 eller via
e-post: amanda@konsultia.se.

Om oss
FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

Konsultia är specialiserade på industribemanning och arbetar med många starka och välkända uppdragsgivare. Vi har kollektivavtal med marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Merparten av våra konsulter är tillsvidareanställda och arbetar på långa uppdrag.

Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifieringar enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

Vi finns från Gällivare i norr till Helsingborg i söder och huvudkontoret är placerat i Umeå. Fler är på gång! Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Lena Persson

Pernilla Gustafsson

Hakan Mol
072-5172614
Pernilla Gustafsson

Lena Persson

Hakan Mol

Hakan Mol

Emma Edling
0705172016
Kjell Wikström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Konsultia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2024
  • Ansök senast: 5 december 2024

Besöksadress

Nobelvägen 2, Gävle
None

Postadress

Nobelvägen 2
Gävle, 80267

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024