Vi söker en administrativ stjärna till vårt kontor i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

För fjärde året i rad har vi tagit hem första pris i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) branschmätning av revisionsbolagens mest nöjda kunder!

Vår vision är enkel: att ge den bästa kundupplevelsen. Det innebär i korthet att vi alltid erbjuder det lilla extra. BDO har som vision att ingen byrå oavsett storlek ska kunna mäta sig med oss i kvaliteten i kundrelationer och kundnöjdhet. Glädjande nog har också BDO den högsta siffran i kundundersökningen Svenskt Kvalitetsindex (SKI), och befäster därmed den position i toppen som vi haft i flera år. Våra nöjda kunder bekräftar därmed att vi har både kompetensen och engagemanget som gör skillnad.

Har du vad som krävs för att vi ska behålla och utveckla vår kundnöjdhet?

Arbetsuppgifter
Nu söker vi en administrativ stjärna till vårt kontor i Eskilstuna. Du kommer arbeta nära vårt team som idag består av ca 20 medarbetare. I tjänsten som administratör arbetar du i en kombinerad tjänst som kontorsassistent men även med arbetsuppgifter inom lön och redovisning. Dina arbetsuppgifter består av allt ifrån att hjälpa till med möten, resebokningar till att ansvara för kaffeinköp och boka massage. Du kommer ha en roll som spindeln i nätet och hjälpa till med löneadministration, löpande bokföring och kundreskontra.

Vem söker vi?
För att trivas i rollen ser vi att du har avslutad gymnasieutbildning och gärna ett års erfarenhet av administrativt arbete. Du vill arbeta i en kultur som är familjär, med ett arbetsklimat som är öppet och rakt vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö. Du ska vara duktig på att bygga relationer, ha en hög servicekänsla och det är meriterande om du har erfarenhet från att ha jobbat med ekonomi.

Som person är du strukturerad, prestigelös och initiativrik. Du brinner för att ge god intern service och förstår vikten av noggrant arbete. För oss är det viktigt att du trivs med att samarbete då vi på BDO arbetar i team.

Vi erbjuder
Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens och du får från början mycket ansvar. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö.

Vi förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Du involveras i hela kundprocessen vilket ger dig möjlighet att jobba nära våra kunder. Vårt breda tjänsteutbud innebär att vi kan hjälpa dem på många plan. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag. Och har du en näsa för affärer är vi övertygande om att du når extra högt.

Tjänsten tillträds efter överenskommelse och vi kommer att intervjua kandidater löpande så ansök redan idag.

Har du frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Hansson, sara.hansson@bdo.se

Hos oss på BDO tror vi på att våra medarbetare själv är med och påverkar sin framtid – om du har viljan och engagemanget kan du nå hur långt du vill!

Välkommen möjligheter!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BDO AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 20 december 2016

Besöksadress

Ängsvägen 7B
None

Postadress

Box 24193
Stockholm, 10451

Liknande jobb