Vi söker en administratör med driv och engagemang

Arbetsbeskrivning

Stena Recycling gör återvinning till en hållbar affär. Med mer än 1 000 engagerade medarbetare i Sveriges ledande återvinningsbolag skapar vi varje dag långsiktiga lösningar för såväl våra kunder som för samhället i stort. Stena Recycling är en del av Stena Metallkoncernen.
www.stenarecycling.se

Är du en skicklig administratör som kan blanda service och återvinning?

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som administratör i Norrköping med start omgående. Uppdraget är löpande och på heltid. Arbetstiden är förlagd på kontorstid.



Arbetsbeskrivning

Som Administratör har du en bred roll där arbetet innebär mycket kundkontakt. Arbetsuppgifterna består framförallt av ordermottagning, support till kunder och invägning av material, men även prissättning och justering av prisbilagor, bokning av omkostnadsfakturor och avräkningar, viss transportplanering samt merförsäljning. Du har en nära dialog med kollegorna på filialen då ni tillsammans arbetar för att optimera sälj- och administrationsprocessen så att kunden upplever bästa möjliga service. Tillsammans med de andra Administratörerna ansvarar ni för Norrköpingfilialens Administration och det är därför viktigt att ni är ett välfungerande team och en drivande kraft på filialen. Du rapporterar till Administrativ chef i Region Mitt.



Vem är du?

Vi söker dig som har:

* gymnasial utbildning inom ekonomi, teknik eller liknande
* bakgrund inom administration och kundservice/försäljning
* erfarenhet och intresse av arbete i affärs- och ekonomisystem



Har du erfarenhet av transport- eller logistikplanering är det meriterande.



Personliga egenskaper

Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt och ser att du som person är serviceorienterad, strukturerad och kommunikativ. Du har en hög integritet, känner dig trygg i din roll som administratör samt är noggrann och flexibel. Vidare är du prestigelös som person, har förmåga att lösa problem och är duktig på att prioritera.

Vi sätter även stort värde på att du drivs av att utveckla och förbättra administrativa rutiner. Vi hoppas att du är en positiv person som bidrar till att föra verksamheten framåt med energi och kompetens.



Vad kan vi erbjuda dig?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.



Kontaktperson

Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.manpower.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på "ansök" länken. Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att vara tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Wisth via mejl.



Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 18 oktober 2016

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024