OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en administrativ koordinator
Rollen har ansvar för personaladministration, rekryteringar och fakturering.
Vi söker dig som motiveras av utmaning och att lära dig nya saker. Vi på CPG lägger stort fokus på kundnöjdhet och kvalité, därför söker vi dig som brinner för just detta och att och hitta lösningar på arbetsdagens olika utmaningar. Du trivs i en roll som både är koordinerande och administrativ. Du trivs bra med att ha mycket kontakt med människor.
CPG började sin resa 2008 och har sedan dess expanderat och är i dag ett växande företag och som erbjuder dig en unik möjligheten att växa med bolaget.
Arbetsuppgifter:
· Ansvarig för fakturering
· Rekryteringsansvarig, du sköter hela processen
· Ansvara för onboarding-processen av nyanställd personal
· Ansvarig för personaladministration och kompetensförsörjning
· Varierande dagliga administrativa uppgifter
· Koordinator och mötessekreterare
För att du ska trivas i vår organisation bör du vara strukturerad, noggrann och gilla utmaningar. Du har datavana och lätt för att sätta dig in i olika operativa system.
De viktigaste personliga egenskaperna för oss är att du är positiv, självgående, ansvarstagande, flexibel och har förmågan att se vad som behöver prioriteras och göras just nu. Du har ett driv att utveckla och utvecklas med oss.
Våra värderingar är viktiga för oss och vi är övertygade om att vi genom engagemang, service och kvalité skapar en arbetsmiljö där vi alla trivs och ständigt utvecklas.
Vi erbjuder dig en bred roll med stora möjligheter till utveckling och du har förmånen att komma in i ett spännande läge.
Krav
- Vi är ett auktoriserat bevakningsbolag vilket medför krav på dig som sökande att du ska genomgå och få godkänt i Länsstyrelsens kontroll för att få arbeta i auktoriserat bevakningsbolag
- God data- och systemvana
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- B körkort
- Gymnasiekompetens eller motsvarande
Meriterande
- Tidigare/nuvarande erfarenhet av säkerhets- och bevakningsbranschen
- Erfarenhet från tidigare ledande roll av operativ drift i en personalintensiv verksamhet
- Tidigare arbetat i system så som AmigoTools, SoftOne och Fortnox
Arbetstid: kontorstider måndag-fredag
Tillträde omgående
6 månaders provanställning tillämpas
Är du intresserad att vara med på vår resa? Tveka inte utan skicka in din ansökan snarast och motivera varför vi ska anställa just dig. Vi uppskattar en jämn könsfördelning och ökad mångfald.
Ofullständig ansökan behandlas inte.
Sista ansökningsdag är 2023-08-15 rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att maila vår HR partner Carolina Hansson, mailto:carolina@cpgbevakning.se
Vi ser fram emot just din ansökan.