OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är framåt, pigg och alert. Eget ansvar är din melodi och du drivs av utvecklas i din arbetsroll. Som administratör kommer du att ingå i ett team bestående av en ekonomichef och ekonomiassistent.
Dina arbetsuppgifter kommer att variera allt från implementering av vårt nya affärssystem, hantering av frågor från kunder och leverantörer och enklare ekonomiadministration. Denna roll erbjuder stora möjligheter för utveckling inom företaget och inkluderar friskvård.
Kvalifikationer
Gymnasieutbildning (krav)
Tidigare yrkeserfarenhet
Universitetsutbildning är meriterande
Erfarenhet av CRM-system är meriterande
Kort om oss
Linguacom är ett företag som förmedlar tolk- och översättningstjänster till främst kommuner, stat och landsting, men även till privata kunder såsom advokatbyråer och andra företag. Vi är idag 18 anställda och sitter i Finntorp, Nacka, cirka 8 minuter från Slussen med buss.
Är du intresserad och vill veta mer är du välkommen att skicka ditt CV och personligt brev till hr@linguacom.se