OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GK Door tillverkar högkvalitativa innerdörrar. Vår långa erfarenhet av att bygga innerdörrar borgar för väldesignade dörrar med hög kvalitet och lång livslängd. Vi säljer både standarddörrar och specialanpassade dörrar. Vi strävar mot att alltid erbjuda våra kunder snabb och bra service. Den stora efterfrågan på våra produkter gör att vi nu vill stärka upp vårt team med ytterligare en medarbetare på administrationssidan. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
Ta emot inkommande mail till vår infobox
Ta emot och bekräfta ordrar samt lägga in dem i vårt affärssystem
Uppdatera artiklar i vårt affärssystem
Uppdatera prislistor, prisfiler med mera
Ta ut rapporter från vårt affärssystem
Skriva ut etiketter
Fakturering
Administration av inköpsordrar
Övrig administration
Vi söker dig som är strukturerad och som tycker om att ha ordning och reda. Kunskaper inom bokföring och redovisning är starkt meriterande. Du ska ha god vana vid att arbeta med Excel. Om du arbetat i lager- och/eller affärssystem är det ett stort plus. Du ska ha goda kunskaper i svenska och engelska.
Placeringsort är Glommersträsk, en vacker by i södra Norrbotten med skola, ishall, gym, fina motionsspår och det mesta man kan önska av natur- och friluftsliv. På vår personalparkering finns laddplats för elbil.
Ansökningar kommer att hanteras löpande och tillsättning av tjänsten sker så snart som möjligt. Lön enligt kollektivavtal.
Känner du att det här kan vara ett jobb för dig, maila ditt CV och personliga brev till carina@gkdoor.se.
Har du frågor så kontakta oss eller surfa in på vår hemsida www.gkdoor.se för mer information om vår verksamhet.