OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter så som intern support, fakturering och hantering av telefonväxel? Då är det just dig vi letar efter!
Havator är en koncern som erbjuder lyfttjänster, specialtransporter, montering av byggelement och hamnkranstjänster. Havator verkar i Finland, Sverige, Norge och de baltiska länderna. De största kunderna finns inom byggsektorn, industrin, energiproduktion, gruv- och infrastrukturprojekt samt ett stort antal mindre kunder vid de lokala depånätverken. Havator är nu i behov av en administratör på heltid. Du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd som konsult till Havator under 6 månader. Det finns goda möjligheter till förlängning, du blir då anställd direkt av Havator. Som administratör kommer kommer ditt huvudfokus ligga på att stötta organisationen med olika administrativa sysslor. Du kommer att bemanna företagets växel, arbeta en del med fakturering och påminnelsehantering. Du hanterar även förarnas bränslekort. Havator håller just nu på att lansera ett nytt affärssystem, det är därför viktigt att du har erfarenhet av att hantera olika former av IT-system. Som administratör kommer du nämligen att koordinera och genomföra interna utbildningsinsatser och supporta användarna i de olika systemen.
Din profil
Vi söker dig som brinner för administration. Du har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, är teknisk kunnig, pedagogisk och har tillhandahållit support tidigare. Utöver detta har du tidigare erfarenhet av ekonomiskt arbete. Som person är du noggrann och strukturerad, du är duktig på människobemötande och en skicklig problemlösare. Du trivs med självständigt arbete och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du arbetar prestigelöst, är engagerad och tycker om att hjälpa dina kollegor. Du är stöttande och flexibel, vilket är viktigt då företaget präglas av en teamanda och det kan komma tillfällen då man måste täcka upp för varandra. Du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Slutligen är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av byggmoms.
Vi ser gärna att du kan börja arbeta i slutet på juli/början på augusti. Vi genomför urval och intervjuer löpande-tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med ansvarig rekryterare/konsultchef Therese Isaksson på mail via therese.isaksson@studentconsulting.com. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan!
Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584