OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Administratör/ekonomiassistent inom digital marknadsföring!
Mortensen Media har sedan 2015 arbetat med att utveckla kunders synlighet på digitala kanaler. Vi växer ständigt och just nu söker vi efter en Administratör/Ekonomiassistent med tidigare erfarenhet av Administrativt arbete med bokföring.
Vem är vi?
Vi är en mediabyrå som startade i Malmö 2015. Idag har vi kontor i Malmö, Karlskrona samt Köpenhamn och Odense via vårt dotterbolag Mack Media ApS. Vårt team består av eldsjälar som alla har varit i branschen i flera år och vi drivs av en vinnarmetalitet, som visar sig både professionellt och på kaffepauserna. Vi hjälper företag att maximera resultaten av deras marknadsföring samt erbjuder helhetslösningar med offline- och online marknadsföring.
Arbetsuppgifter
Som administratör/ekonomiassistent är du med i processen från början till slut. Du sköter allt från leverantörsreskontran till kundreskontran och en blandad mix av administrationsuppgifter.
Tjänsten som administratör passar dig som gillar att ha variation i ditt arbete. Du är bekväm med att hantera större mängder data innehållande såväl siffror som text. Mortensen Media erbjuder en dynamisk arbetsplats, där egna initiativ uppmuntras, och med möjligheter att påverka din roll och din egen utveckling. Du kommer ingå i ett team om 11 personer, därför är gott samarbete och goda relationer något som värdesätts högt på Mortensen Media.
Meriterande för tjänsten
Vi söker dig som är strukturerad och noggrann. Du har lätt för att lära dig nya saker och är flexibel i ditt arbetssätt. Du har ett öga för detaljer och är nyfiken som person. Vi tror också att du är en relationsskapare som har lätt för att samarbeta med andra. För att passa i rollen ser vi också att du är prestigelös och lyhörd. Stort vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Vi ser gärna att du har:
· Tidigare har arbetat som Office manager/administratör/ekonomiassistent
· Är bekväm med kundkontakt
· Är självsäker och har skinn på näsan
· Är målmedveten och noggrann
· Goda kunskaper inom Officepaketet, särskilt Excel
· Erfarenhet av Bokföring
· Minst 1-2 års arbetslivserfarenhet
· Goda kunskaper i det svenska och engelska språket, i tal och skrift
· Påbyggnadskurs inom administration, ekonomi eller juridik
Arbetstid och stad
Vi arbetar måndag – torsdag 08.00-16.00 och fredagar 08.00-15.00. Vi sitter på Strandmarksvägen 4 i Bunkeflostrand.
Låter detta som ett jobb för dig?
Skicka ditt CV och personliga brev till: Andreas Mortensen – amo@mortensenmedia.se
Har du frågor eller om du är intresserad av att höra mer om tjänsten så är du välkommen att kontakta oss.
Start: Omgående senast 1/5
Vi kommer påbörja intervjuerna omedelbart så tveka inte på att söka.
Vi ser framemot att träffas!