Vi söker en administratör/ekonomiassistent till Södertälje!

Vi söker en administratör/ekonomiassistent till Södertälje!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Just nu söker vi administratör/ekonomiassistent för arbete hos en av våra kunder i Södertälje!

Tjänsten avser mycket administration och vi söker dig som har erfarenhet från tidigare arbeten. I rollen kommer du arbeta med bland annat orderhantering, kundreskontra, leverantörsfakturor mm. Du kommer att hjälpa intern personal och jobba mycket självständigt. Viktigt att du trivs i rollen att ta ansvar, egna initiativ och jobba aktivt mot att förbättra och effektivisera arbetsmiljön på kontoret.

Vi söker dig som har rätt känsla för service och ser vad som behöver göras. Du är tydlig, ansvarstagande och ordentlig. Vid stressiga situationer vågar du improvisera och du känner dig trygg med att ta egna beslut.

Kompetenskrav:
– gymnasieutbildning eller motsvarande
– goda kunskaper i svenska och engelska i tal
– erfarenhet av liknande arbeten
– erfarenhet av ekonomiprogram, gärna Navision
– erfarenhet av orderhantering
– erfarenhet av leverantörs- och kundreskontra

Du kommer bli anställd av Uniflex och arbeta som konsult ute hos en av våra kunder i Södertälje

Heltid, vikariat som kommer pågå i 2–3 månader, med goda möjligheter till förlängning
Arbetstider inom kontorstider
Start: omgående
Plats: Södertälje

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!

Välkommen med din ansökan!



Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenhet som receptionist ser vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du ansvarsfull, prestigelös och social samt inte rädd för att "hugga i". Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.

Vi ser fram emot din ansökan!


Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2021
  • Ansök senast: 21 maj 2021

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


10 januari 2025

10 januari 2025

Informationsadministratör

Informationsadministratör

10 januari 2025