OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett framåtsträvande fastighetsbolag med visionen att skapa Sveriges mest inspirerande städer. I Gävle är vi ett energifullt team med fullt fokus på att utveckla framtidens stadskärna och skapa de bästa förutsättningarna för våra hyresgäster. Söker du ett aktivt och varierat arbete där du får möjligheten att ge förstklassig service? Då är vi övertygade att det här är ett jobb för dig!
Om tjänsten
Som kund- och kontorskoordinator på Diös har du fullt fokus på att ge service i världsklass. Du är ansvarig för vår bostadsaffär vilket innefattar uthyrning, förvaltning samt uppgradering av våra lägenheter. Vidare avlastar du de tekniska och kommersiella förvaltarna med administrativa uppgifter samt uthyrning och förvaltning av våra kontorshotell. Det kan också handla om att informera hyresgäster om eventuella projekt eller ombyggnationer i fastigheterna, samt uppdatera kontaktuppgifter i våra CRM-system. Du är kontorsansvarig och stöttar dina kollegor vid event, konferenser m.m. Vidare är du ansvarig för nyckel- och passagehantering.
Rollen som kund- och kontorskoordinator är för dig som vill vara med och bygga upp rutiner och bli en viktig del av vår affär. Det är en roll du trivs i om du brinner för att ge förstklassig service, har ett ordningssinne och en vilja att utvecklas tillsammans med dina kollegor. Du drivs av att ta ansvar för våra relationer och vår affär.
Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är engagerad, har prioriteringsförmåga och effektivt driver ditt arbete framåt. Du har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter och arbeta självständigt på ett organiserat sätt. Du har stor förståelse för hur viktigt det är att skapa goda och långsiktiga relationer. Vi ser att du är strukturerad, kreativ och gillar att upprätta nya rutiner. Erfarenhet från fastighetsbranschen är ett plus. Svenska i tal och skrift är ett krav i din kommunikation.
Vilka är vi?
Vi är ett framåtsträvande fastighetsbolag där personlig utveckling är en självklarhet. Genom vår egen kompetensarena Diös Academy lägger vi stort fokus på kompetensutveckling av våra medarbetare. Inom vår aktiva lärande kultur ges varje medarbetare stort ägandeskap i sin egen och vår gemensamma utveckling. Utöver detta inspirerar och stöttar vi våra medarbetare till en hälsosam livsstil, vi är övertygade om att balans mellan arbetsliv och privatliv är en förutsättning för att utvecklas och trivas. Tillsammans skapar och möjliggör vi affärer och utvecklar Sveriges mest inspirerande städer.
Ansök
Skicka in CV och personligt brev via ansökningslänken senast den 15 mars. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar. För mer information kontakta HR-ansvarig, Annie Skoglund 010-4709571.
Vi tillämpar alltid provanställning.
Vår strategi är stadsutveckling med sikte att skapa Sveriges mest inspirerande städer. Diös äger och utvecklar både kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter i prioriterade tillväxtstäder. Med ett marknadsvärde om cirka 22,3 mdkr, ett bestånd om 331 fastigheter och en uthyrningsbar yta om 1 473 tkvm, är visionen att vara den mest aktiva och efterfrågade fastighetsägaren på vår marknad. Marknaden sträcker sig från Borlänge till Luleå med huvudkontor i Östersund. Bolaget har sedan starten 2005 haft en kontinuerlig värdetillväxt i fastighetsportföljen och aktien är noterad på Nasdaq OMX Stockholm, Mid Cap. Läs mer om Diös på www.dios.se