OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Spring Systems är en av Skandinaviens ledande tillverkare av fjädrar, tråddetaljer samt clips. Våra kunder finns i bilindustrin, skog och trädgård, bygg, vitvaror och flera andra branscher. Vår organisation bygger på allas medverkan. Vi strävar efter delaktighet och kreativitet för goda resultat och bra arbetsmiljö. Kunden finns alltid i centrum där goda relationer är nyckelordet.
Vi blickar nu framåt mot en höst med uppstart av flera nya affärer och därmed behöver vi utöka vår order- och logistikavdelning med en ny kollega.
Som en del av vårt logistik- och inköpsteam kommer du bland annat att arbeta med:
Löpande detaljerad produktionsplanering
Orderansvar för utvalda kunder
Inköp av ett visst segment
Support till vår marknadsavdelning
Kvalifikationer:
Vi söker dig med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom tillverkningsindustrin. Som person tror vi att du är strukturerad, prestigelös och resultatinriktad. Du har vana av att arbeta i MS Office och i ett eller flera olika affärssystem. Erfarenhet av affärssystemet Monitor ERP är meriterande. Då vi har både svenska och internationella kunder och leverantörer ser vi att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska.
Tjänsten är på heltid med tillträde under augusti-oktober 2021.
Känner du att du passar in i denna beskrivning och att detta är jobbet för dig? Då ser vi med glädje fram emot din ansökan. Du ansöker genom att skicka ditt CV och personliga brev till stefan.jonsson@springsystems.se.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss kontakt med säljare.