OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stjärna på service, trivs i nära arbete med människor och känner dig redo att ta ett helhetsansvar för vår vikariepool? Söker du en variationsrik vardag där du ena dagen sitter på vårt huvudkontor och jobbar administrativt, för att nästa dag själv hoppa in som receptionist hos någon av våra kunder? Om du även är en social, lösningsorienterad och nyfiken person, så kan det här vara din nästa utmaning!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu dig som vill ta dig an den spännande och varierade rollen som ansvarig för vår vikariepool. Det är ett vikariat, då vår Gabriella ska gå på föräldraledighet. Du besitter helhetsansvaret för poolen, och den här utmanande rollen inkluderar snabbt beslutsfattande, personalansvar och stor variation av arbetsuppgifter. Vi sitter i fina lokaler vid Slussen med vacker vy över Stockholms innerstad, och nära till lunchställen.
Dina arbetsuppgifter
Peridos vikariepool består i dagsläget av serviceinriktade personer, merparten studenter, som gärna jobbar några extra gånger i veckan eller när behov uppstår. Din roll som ansvarig innebär helt enkelt att se till att någon i poolen har möjlighet att hoppa in som receptionist när någon av våra kunder behöver hjälp. En stor del av ditt jobb kommer bestå av att hålla koll på hur vikariepoolen ser ut, vilka resurser som finns tillgängliga, vilka behoven är just nu samt koordinera dessa så att vi i slutändan har nöjda kunder och vikarier. Du har alltså ett helhetsansvar, och ser till att allt flyter på som det ska.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är serviceinriktad, självgående och som har tidigare erfarenhet av service eller kundkontakt. Du tycker om att organisera och har en förkärlek till administration. Vidare lockas du av variationen som denna roll erbjuder. Ibland sitter du på vårt huvudkontor och jobbar administrativt för att nästa dag själv hoppa in som receptionist ute hos någon av våra kunder. Du kan snabbt skifta fokus när det behövs.
Utöver detta är du duktig på att driva på ditt eget arbete samtidigt som du känner dig bekväm med att arbetsleda andra receptionister. Du besitter helhetsansvaret för att få en rätt konsult på plats ute hos kund, ibland med väldigt kort framförhållning. För rätt person väntar här en variationsrik och händelserik vardag där kundkontakt och yrkesrelationer är centrala och utvecklingsmöjligheterna mycket goda!
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet från ett serviceorienterat yrke
Goda kunskaper i Office-paketet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, vikariat till och med 2023-08-31 med god chans till förlängning. Tillträde 2022-05-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida direkt via annonsen. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Lovisa Hedlund, du kan nå henne via lovisa.hedlund@perido.se.
Om du har några övriga frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se. Ange tjänsten referensnummer 33007 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 900 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.