OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker vi en serviceminded receptionist till ett konsultuppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget är på heltid med start v.34 och pågår i 3 månader. Det finns chans till fortsatt förlängning. Du kommer att arbeta dagtid; 7:30-16:00. Tjänsten är placerad i Oskarshamn. I arbetsuppgifterna ingår det att ansvara för; - Posthantering - vara delaktig i utbildningsplanering - Ansvarar för bokning av lokaler vid utbildningstillfällen och möten - Ansvarar för dokumentation av kursbeskrivningar - Sekreterare vid möten - Ansvarar för registrering av kompetensbevis - Behjälplig med det praktiska kring förberedelse av utbildningstillfällen (framtagning av närvarolister och utvärderingsunderlag etc) - Vara stöd och hjälp för handledare - Ansvara för materialhanteringen Du som söker har minst två års erfarenhet från receptionist och administration. Vidare är du ansvarsfull och noggrann. Du har datorvana och god organisationsförmåga. Är du intresserad och har de rätta kvalifikationerna? Tveka inte att ansöka! På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden. Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag! StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Vi har alltid nya spännande del- och heltidsjobb inom Ekonomi, Kundservice, Administration, IT, Försäljning, Logistik och Produktion. Läs mer om oss och våra lediga jobb på www.studentconsulting.se