OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. Vill du också vara med på vårt nya spännande uppdrag för Svenska Dagbladet som är en av Sveriges största och snabbast växande morgontidning? I din roll som anti-churn agent kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal ang avslut med fokus på att vända kunder. Då vi satsar stort på merförsäljning i varje samtal ligger fokusering på just problemlösning och sälj/erbjudanden av förlängningar, nya produkter och kampanjer. Även mail, chatt samt viss administartion ingår. Viktiga personliga egenskaper: * Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egna inkomst. * Du vill jobba och utvecklas inom försäljning. * Du tycker om att arbeta i ett högt tempo. * Du drivs av och har vilja att skapa affärer. Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd. Du har tidigare erfarenhet anti-churn/försäljning. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Då återkopplingar till viss del görs skriftligt är det viktigt att du har en förmåga att uttrycka dig på ett korrekt och professionellt sätt. Start: Enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman