OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Är du trött på att jobba med uppsökande försäljning?Vill du ha ett arbete där du kan kombinera kundservice med försäljning?Tycker du om att kunna påverka din lön?[ Då har vi det perfekta arbetet för dig![ I din roll som anti-churn agent kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal angående avslut med fokus på att vända kunder.Då vi satsar stort på merförsäljning i varje samtal ligger fokusering på just problemlösning och sälj/erbjudanden av förlängningar, nya produkter och kampanjer.Även mail, chatt samt viss administration ingår. Du kommer att genomgå en utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Viktiga personliga egenskaper: * Du är tävlingsinriktad och drivs av att kunna påverka din egen inkomst.* Du vill jobba och utvecklas inom försäljning.* Du tycker om att arbeta i ett högt tempo.* Du drivs av och har vilja att skapa affärer. Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.Du har tidigare erfarenhet anti-churn/försäljning.Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.Då återkopplingar till viss del görs skriftligt är det viktigt att du har en förmåga att uttrycka dig på ett korrekt och professionellt sätt. Start: Omgående Skicka in din ansökan redan nu då urval och intervjuer sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman