OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett serviceföretag som heter duga! Hos oss trivs man om man är ambitiös, ser möjligheter att växa och utvecklas, samt är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter. Vi brinner för både kundservice och medarbetareservice, fullt övertygade om att dessa två fungerar utmärkt ihop för bästa resultat – men det kräver frihet under ansvar, hårt arbete, flexibilitet, lojalitet, samt personliga egenskaper som kan hänföras till någon som är lösningsorienterad och som alltid blickar framåt!
Vi växer också så det knakar, vilket innebär att roller och arbetsuppgifter kan komma att förändras – vi är därför i behov av personer som tar sig an nya omständigheter och utmaningar med ett glatt och positivt humör. Värdesätter du trygghet, samma rutiner, och förutsägbarhet? Då kommer du inte trivas i den här rollen.
Ansvarsområden:
- Koordinera & samordna serviceteamet
- Allokera arbetsuppgifter & ansvarsområden
- Aktivt delta i servicearbetet ute hos kund
- Daglig rapportering till företagets VD
- Aktivt delta & förbättra våra serviceprocesser gentemot kund
- Ansvara för effektivitet & god arbetskultur i teamet
- Coacha, stötta & vägleda serviceteamet
- Ansvara för kundnöjdhet & reklamationer
- Ambulerande roll runt Gustavsberg, Värmdö, Nacka & Sicklaområdet
Arbetsuppgifter:
- Arbetsleda och aktivt delta i servicearbetet dagligen
- Hämta/lämna samt ansvara för nycklar, passerkort etc
- Utveckla serviceprocesser & rutiner
- Aktivt arbeta med uppföljning, kundnöjdhet & reklamationsnämnden
- Coacha och vägleda serviceteamet genom feedback & involvering
- Koordinera & leverera produkter/beställningar ut till kund
- Rapportering av utfall veckovis till ledningsgruppen
- Samordna administrativa processer & rutiner tillsammans med VD-assistent
Personliga egenskaper:
Stresstålig: att du har skinn på näsan och hantera många bollar i luften, samtidigt som du pushar teamet framåt
Ansvarstagande: Du är proaktiv i ditt arbetssätt och agerar som chefens förlängda arm ut i den operativa verksamheten. Du föreslår förbättringar och implementerar nya rutiner
Flexibel: Du tar dig an nya rutiner & direktiv lättsamt, applicerar nödvändiga förändringar i den operativa verksamheten och informerar, utbildar, och coachar teamet framåt i nya beslut
Coachande: Det faller sig naturligt för dig att hela tiden sträva mot att teamet utvecklas, känner sig motiverade i sitt arbete & bidrar till ett gott resultat. Du ser utvecklingsmöjligheter och räds inte för att ge feedback i syfte att förbättra medarbetares prestationer
Kvalifikationer:
- Minst gymnasial utbildning, meriterande med KY, yrkeshögskola eller motsvarande
- Flytande i tal och skrift i både svenska & engelska
- Tidigare erfarenheter inom serviceyrket, särskilt inom lokalvård, sanitet/hygien
- Tidigare erfarenhet från roller som arbetsledare, skiftledare, teamledaren eller liknande i minst ett år är ett krav
- B-körkort
Meriterande kompetenser:
- Ytterliga språkkunskaper
- Systemkunskaper i Microsoft Office
- Tidigare erfarenhet som Arbetsledare inom städ på tex hotell eller liknande
Om tjänsten:
- Heltid 40 h per vecka
- Varierande arbetstider mellan kl. 06-18, arbete på helg förekommer
- Fast månadslön enligt överenskommelse
- Provanställning om sex månader tillämpas
Vad vi erbjuder dig:
- Generös personalrabatt online och i butik på www.ljuvligarum.se
- Tjänstebil att disponera
- Möjlighet att utvecklas i organisationen till driftchef på sikt
- Förmånligt försäkringspaket genom Fora