Vi söker en Assistant Manager till vårt revisionsteam i Sollentuna

Arbetsbeskrivning

Hos oss får du möjligheten att växa som individ och yrkesperson.
På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. Vi tror att det är vår samlade kompetens och vår kultur som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner, både här i Sverige och internationellt.

BDO:s drivkraft och våra värderingar — vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För tionde gången visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.

Vill du vara med och utveckla branschens bästa leverans och största kundupplevelse?

Har du ett par års erfarenhet inom revision och vill arbeta i en roll där du får ansvar för hela uppdrag från början till slut?
Då kan detta vara tjänsten för dig!

Vad kan vi erbjuda?
Hos oss ges du möjlighet att utvecklas och får från början möjlighet till att ta stort eget ansvar och inflytande över ditt arbete. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet vilket ger en stimulerande och inkluderande arbetsmiljö. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag. Hos oss på BDO tror vi på att våra medarbetare själv är med och påverkar sin framtid – om du har viljan och engagemanget kan du nå hur långt du vill.

Vi förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Därför satsar vi långsiktigt på individuell utveckling och har ett stort fokus och utbud i vårt gedigna utbildningsprogram där du kommer att ingå.

Om rollen:
Som Assistant manager hos oss kommer du få möjlighet att jobba som granskningsledare för revisioner av mindre och medelstora företag. I arbetsuppgifterna ingår att revidera kundernas räkenskaper och förvaltning samt förbereda och gå igenom uppdragsdokumentation före påskrivande revisor.

I denna roll ingår ansvar för budget, uppdragsbemanning samt coaching och temaledarskap för mindre team.

Som granskningsledare hanterar du till stor del dina uppdrag självständigt. En viktig del av rollen är även att vara rådgivare med direktkontakt med kund

Vem är du?
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av att arbeta på en revisionsbyrå och vill utvecklas vidare i en roll där du får ta ansvar för hela uppdrag från början till slut. Vi tror att du som söker är målfokuserad och driven. I vår familjära företagskultur lägger vi stor vikt vid social kompetens tillsammans med problemlösning och drivkraft. Eftersom BDO ingår i en global organisation behöver du ha goda kunskaper i engelska.

Låter tjänsten intressant?
Tjänsten tillträds efter överenskommelse och vi kommer att intervjua kandidater löpande så ansök redan idag.

Har du frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Hansson via mailadress sara.hansson@bdo.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BDO AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2020
  • Ansök senast: 3 december 2020

Besöksadress

Ängsvägen 7B
None

Postadress

Box 24193
Stockholm, 10451

Liknande jobb


Haga Ekonomi söker auktoriserad revisor

Haga Ekonomi söker auktoriserad revisor

14 oktober 2024

Haga Ekonomi söker revisorsassistent

Haga Ekonomi söker revisorsassistent

14 oktober 2024

Haga Ekonomi söker auktoriserad revisor

Haga Ekonomi söker auktoriserad revisor

14 oktober 2024