OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad och serviceminded person som vill jobba på en arbetsplats med högt i tak och mycket energi? Då kan de här tjänsten hos oss vara ett perfekt nästa steg i din karriär!
Arbetsbeskrivning
Som avtalsadministratör hos oss kommer du att arbeta med hanteringen av koncernens avtal. Det innebär bland annat att:
Ta fram nya avtal
Lägga in avtalsinformation i systemet
Skapa fakturor till kund
Uppföljning och rapportering gällande avtalen
Utöver det kommer du ha mycket telefon- och mejlkontakt med både kunder och interna kollegor gällande avtalsfrågor. Du kommer arbeta i ett team om fyra personer som arbetar med avtal inom alla våra affärsområden.
Kvalifikationer och Egenskaper
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av administrativa- eller ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du ska trivas med administrativa uppgifter samt av att ha kontaktytor både internt och externt, primärt över mejl och telefon. Vi ser att du är en strukturerad och effektiv person som tycker om att arbeta i ett högt tempo och ta egna initiativ.
Vi erbjuder dig
En inspirerande arbetsplats där vi ser det som en självklarhet att stötta och hjälpa varandra för att tillsammans nå framgång. Det ska vara roligt att gå till jobbet där man känner att ens arbete är innehållsrikt och intressant. Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner.
Start: 16 januari, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Kista
Arbetstider: Vardagar 8-17
Lön: Fast månadslön
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen som avtalsadministratör hos oss. Har du frågor kan du kontakta chef Dan Bornerot på 010-858 40 00. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson