OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en social, ordningsam och stresstålig person som jobbar kreativt och har ett sinne för problemlösning? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!
Vi söker nu en biträdande förvaltare till Corem!
Om tjänsten
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid
Läge: Globen
Arbetstider: kontorstider, måndag – fredag
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Administrativt stöd åt enheten och vid förekommande fall uthyrning.
- Vara ”spindeln i nätet” på enheten för att hjälpa samtliga medarbetare och kunder.
- Uppdatering av olika system tex Lime
- Vara delaktig i budget- och prognosarbete som stöd till förvaltare, affärsenhetschef mfl.
- Biträda de kommersiella förvaltarna i deras vardag med tex administrativa uppgifter eller kontakt i enklare kundärenden.
- Bistå de kommersiella förvaltarna vid uthyrning av tex förråd och garageplatser.
- Ansvara för enhetens mailbox samt information till hyresgäster via App, mail och hissinformation
Vem är du?
Krav:
- Goda kunskaper i det svenska och engelska språket.
- Erfarenhet från en liknande roll.
- Goda kunskaper i Officepaketet främst excel.
- Goda administrativa kunskaper
Meriterande:
- Utbildning inom ekonomi på eftergymnasial nivå, alternativt utbildning inom fastighet samt erfarenhet inom fastighet och ekonomi
- Erfarenhet av fastighetsbranschen samt assistentrollen.
Arbetet som biträdande förvaltare ställer höga krav på servicekänsla, noggrannhet samt en god problemlösningsförmåga. Du är stresstålig, driven, prestigelös och har förmåga att ta egna initiativ. Du trivs i mötet med människor och har lätt för att skapa förtroende. Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga.
Om verksamheten
Corems övergripande mål är att generera god avkastning till aktieägarna genom att med närhet och engagemang erbjuda attraktiva lokaler och aktivt bidra till stadsutvecklingen i tillväxtregioner. De arbetar utifrån visionen att skapa attraktiva och hållbara miljöer för framtidens företag, individer och samhälle.
Arbetet utförs i enlighet med mål och strategier i affärsplan, verksamhetsplaner och styrdokument. Deras värdegrund utgår från tre delar – drivkraft, närhet och engagemang. Corems uppförandekod tydliggör deras ställningstagande vad gäller mänskliga rättigheter, arbetsvillkor, miljö, affärsetik och kommunikation.
Välkommen med din ansökan!
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström