OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett annorlunda uppdrag på ett avfallskraftvärmeverk? Sök idag!
Uppdraget är på 100% mellan vecka 23 och 36 och därefter 50% mellan vecka 37 och 50. Kunden önskar att du kan påbörja tjänsten några veckor innan (ca vecka 20 och gå tillsammans med ordinarie kollega för upplärning).
Om uppdraget
Du kommer att jobba på ett avfallskraftvärmeverk vilket innebär att kunden producerar fjärrvärme och till viss del el genom förbränning av avfall. Kunden har ett miljötillstånd enligt miljöbalken att förbränna 200 000 ton avfall per år och i och med att kunden har flera lagkrav på sin verksamhet är det väldigt viktigt att alla som arbetar och utför arbeten hos dem tar ansvar för miljön och de uppgifter som ska genomföras. Kunden tar arbetsmiljöfrågor på stort allvar och förväntar sig att alla förhåller sig till de säkerhetsföreskrifter som finns och tar ett ansvar för både sin och sina kollegors arbetsmiljö.
Dina arbetsuppgifter
Uppgifterna som det gäller är att välja ut inkommande avfallsleveranser, hänvisa dem till en kontrollplats där de får lämpa av avfallet och sedan ska bränslekontrollanten utföra kontroll av det med hjälp av en bränslespecifikation - alltså krav på vad avfallet inte får innehålla. Om allt är i sin ordning så beställer man inkörning av avfallet av kollegan som kör hjullastare och om avfallet innehåller något som det inte får innehålla så får man kontakta avfallslämnaren och be dom komma och hämta avfallet igen.
Andra uppgifter på uppdraget är att hålla ordning på området där kunden hanterar avfall, utföra kontroller och byte av flugfällor som finns uppsatta vid lagringsplatsen samt andra egenkontrolluppgifter och enklare uppgifter kopplat till kundens lagringsyta.
Dina kvalifikationer
Skallkrav:
- Lägst gymnasieutbildning
Meriterande:
- Grundläggande kunskap inom avfallsområdet
Önskvärda egenskaper för tjänsten är att du är mål- och resultatinriktad. Du är bra på att kommunicera, har en ansvarskänsla samt är noggran.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jimmy Rosén enklast via mail (Jimmy.Rosen@Bemannia.se) eller på 073-422 77 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson