OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar att organisera och färgkoda i Excel men ändå tycker att service är den viktigaste konkurrensfördelen? Är du dessutom ekonom i början på karriären? Vi söker någon som vill ha en omväxlande roll inom ekonomi och service på ett modernt och expansivt företag med en rätt så unik företagskultur om vi får säga det själva.
Om ic.energy
ic.energy är teknikkonsulter och projektledare med spetskomptenens inom energi, bygg och stadsutveckling. Vi motiveras extra mycket av projekt som har betydelse för vår framtid. Vi är ett företag med engagerade och drivna människor som har en härlig gemenskap och omtanke om varandra. Att ge hög service till medarbetare och kunder är en självklarhet för oss.
Vad innebär rollen som Business Assistant?
Du ansvarar för företagets ekonomiarbete, inklusive löpande bokföring, fakturering, betalningar och löner. Du stöttar konsulterna i alla praktiska frågor kring t ex tidrapportering, reseräkningar och interna system.
Som Business Assistant är du en del av företagets ledningsgrupp, där ytterligare arbetsuppgifter kan vara:
o Driva förbättringsprojekt inom marknad, HR och IT
o Annonsering, hemsida, löpande marknadsföring
o Arrangera och genomföra personal- och kundaktiviteter
o Inköp och förhandling med leverantörer
o Stöttning vid rekrytering
Vem är du?
Som person är du positiv, utåtriktad och drivande med förmåga att skapa goda relationer med personal och kunder. Du har både en analytisk och en kreativ sida och en ambition att ständigt utveckla både dig själv och företaget. Du har troligtvis studerat ekonomi på högskola och har ett par års erfarenhet av bokföring och fakturering. Du talar och skriver svenska och engelska flytande.God vana vid arbete i moderna IT-plattformar är meriterande. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
Ansökan
Känner du igen dig i beskrivningen ovan och vill tillhöra ett aktivt och personligt gäng. Skicka in din ansökan till hr@icenergy.se redan idag, tjänsten behöver tillsättas omgående.